حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده گلکسی A35 سامسونگ فاش شد: همان همیشگی!

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به زودی از دو تلفن هوشمند میان رده جدید رونمایی خواهد شد. هم اکنون، تصویر زنده گلکسی A35 در میان داده های آژانس تحقیقات رادیویی کره جنوبی (RRA) ظاهر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی A35 با طراحی آشنای سامسونگ در راه است

طراحی Galaxy A35 مشابه سایر گوشی های سامسونگ به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای قاب پشتی تخت و بریدگی های مجزا برای هر لنز دوربین است. این دقیقا همان طراحی است که در مدل های جدید سامسونگ مشاهده می‌کنیم. طراحی فریم این محصول دارای طراحی «Key Island» در اطراف دکمه ها است. متاسفانه لیست RRA، به جز تصویر زنده گلکسی A35، سایر جزئیات این تلفن هوشمند را فاش نمی‌کند. اما شایعات گذشته، برخی از مشخصات این دستگاه را نشان می‌دهد.

تصویر زنده Galaxy A35 5G

رندر های فاش شده نشان می‌دهند که دوربین سلفی Galaxy A35 درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. این تلفن هوشمند میان رده در رنگ های آبی یخی، یاسی و سرمه ای به دست کاربران خواهد رسید. به تازگی گلکسی A35 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ برخوردار خواهد بود. Exynos 1380 یک چیپست ۸ هسته‌ای با ۴ هسته Cortex-A55 (دارای فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز) و ۴ هسته Cortex-A78 (با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز) است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 بهرمند بوده و از موتور هوش مصنوعی با قدرت 4.9TOPS بهره می‌برد.

به لطف داده های بنچمارک Geekbench می‌دانیم که Galaxy A35 با ۶ گیگابایت حافظه رم و رابط کاربری One UI 6 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه به آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ (One UI 6.1) مجهز می‌شود یا خیر. امتیازات بنچمارک نشان دهنده عملکرد مناسب و تایید پشتیبانی از شبکه 5G است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی A35، یک تلفن هوشمند میان رده با طراحی آشنا و قابلیت اتصال به اینترنت 5G باشد. امیدواریم سامسونگ آن را با قیمتی رقابتی روانه بازار کند تا به گزینه‌ای جذاب برای کاربران تبدیل شود.

گلکسی A35 5G سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات گواهی FCC را دریافت کرد

نظر شما درباره طراحی Galaxy A35 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

قیمتش پایین بود خوب گزینه ای هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی