حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقاومت بیشتر شیشه محافظ نمایشگر گلکسی S24 Ultra در برابر خراشیدگی + ویدئو تست

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

پیش‌تر با هم ویدئو تست مقاومت و سقوط گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تماشا کردیم. همچنین دیدیم که برتری کلیدی نمایشگر گلکسی S24 Ultra سامسونگ در زمینه انعکاس نور بسیار پایین آن است. حالا اما با تست‌های دیگر مشخص شده که مقاومت بیشتر شیشه محافظ نمایشگر گلکسی S24 Ultra در برابر خراشیدگی نیز حاصل از شیشه گوریلا آرمور است.

تست خراشیدگی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

در تست خراشیدگی که با هم تماشا خواهیم کرد، علاوه بر مقاومت شیشه محافظ نمایشگر Galaxy S24 Ultra به بررسی مقاومت فریم تیتانیومی آن نیز پرداخته می‌شود.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم:

 

همانطور که دیدید، در مقیاس تست مقاومت در برابر خراشیدگی Mohs که معمولا پرچمدارهای سامسونگ با شماره ۶ شروع به خش افتادن می‌کردند، این‌بار ارتقایی رخ داده است. گلکسی اس ۲۴ اولترا در مقیاس ۶ علامت قابل توجهی روی نمایشگر باقی نمی‌ماند و از شماره ۷ به بالا خراش‌های قابل توجه باقی می‌ماند.

همینطور قبلا دیده بودیم که در تست خراشیدگی‌های جزئی ناشی از سنگ‌ریزه یا چنین مواردی، مقاومت خیلی خوبی ارائه شد و تقریبا نمایشگر بدون خش باقی ماند.

به این ترتیب می‌توان گفت که شیشه مقاوم گوریلا آرمور در مقابل خراشیدگی عملکرد خوبی دارد.

همچنین در تصویر بالا می‌توانید ببینید که فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا از مقیاس حدود ۵ شروع به خراشیدن می‌کند اما خیلی عمیق نیست.

نظر شما درباره کیفیت ساخت Galaxy S24 Ultra سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)