حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مستر کارت خود را 1 ساعته تحویل بگیرید!

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مستر کارت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارائه کارت‌های اعتباری است. این شرکت در کنار ویزا، توانسته میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا به دست آورده و تبدیل به یکی از غول‌های حوزه ارائه خدمات مالی شود. با وجود این که کاربران ایرانی از سوی مستر کارت تحریم شده اند، با این حال همچنان شما می‌توانید از طریق روش‌های غیر مستقیم برای خرید مستر کارت اقدام کرده و از مزایا این کارت‌ها بهره مند شوند.

یکی از مجموعه‌های فعال در این حوزه که مستر کارت را در طی 1 ساعت و به صورت فوری برای شما صادر می‌کند، مجموعه تهرانیکس است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای خرید مسترکارت مجازی و فیزیکی آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

مستر کارت چیست؟

در صورتی که قصد خرید مستر کارت دارید، نیاز است تا دید کاملی در مورد این سرویس داشته باشید. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که مستر کارت یکی از محبوب‌ترین کارت‌های اعتباری در جهان است که در بیش از 175 کشور پذیرفته می‌شود. شما می‌توانید از این کارت‌ها برای انجام تراکنش‌های مالی بین المللی استفاده کنید.

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مستر کارت انواع مختلفی از کارت‌ها را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود برای خرید این کارت‌ها اقدام کنید. شما می‌توانید حتی اقدام به خرید مستر کارت هدیه دلاری کرده و این کارت‌ها را به دوستان و آشنایان خود کادو بدهید تا آن‌ها بتوانند متناسب با نیاز خود از این کارت‌ها برای انجام تراکنش‌های بین المللی استفاده کنند.

مزایا خرید مستر کارت مجازی و فیزیکی

فارغ از آن که کدام یک از کارت‌های Master Card را خریداری کرده اید، استفاده از این کارت‌ها مزایا گوناگونی برای شما به همراه دارد. اگر بخواهیم شما را با مزایا خرید مستر کارت مجازی و فیزیکی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید اینترنتی و حضوری در سراسر جهان

مستر کارت به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های فعال در حوزه پرداخت، خدمات خود را در سراسر جهان و به جز چند کشور محدود، به میلیون‌ها نفر ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها به صورت اینترنتی و یا حضوری در سراسر جهان به راحتی و به صورت ایمن خرید کنید.

لازم به ذکر است که با خرید این کارت‌ها از وب سایت تهرانیکس، امکان خرید از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در سراسر جهان برای شما فراهم شده و حتی در سفرهای خارجی خود می‌توانید از این کارت در اکثر فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری و… استفاده کنید.

امکان دریافت وجه نقد از دستگاه‌های خود پرداز در 200 کشور دنیا

یکی از چالش‌هایی که ایرانیان در زمان سفر به کشورهای خارجی با آن مواجه هستند، چنج کردن پول‌های خود و حمل پول نقد است. برای حل این مشکل، شما می‌توانید از Master Card استفاده کرده و با این کارت‌ها می‌توانید از محصولات و خدمات مورد علاقه خود در سراسر جهان بدون نیاز به حمل پول نقد استفاده کرده و از دستگاه‌های خود پرداز در بیش از 200 کشور دنیا پول نقد دریافت کنید.

دسترسی به خدمات مالی متنوع، تخفیف‌ها و مزایای ویژه

یکی از مهم‌ترین مزایایی که مجموعه مستر کارت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، ارائه خدمات مالی متنوع، تخفیف‌ها و مزایای ویژه است. این مزایا باعث شده تا شما بتوانید علاوه بر دسترسی به شبکه بین المللی انتقال پول، به خدمات ویژه ای به عنوان ارزش افزوده نیز دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال در طول سفر، شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها اقدام به خرید بیمه کرده، به راحتی خودرو اجاره کنید، دسترسی سریع‌تر و راحت‌تری برای رزرو هتل و هواپیما داشته باشید و به صورت کلی به مزایا بیشتری دسترسی پیدا کنید.

همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها، هتل‌ها و شرکت‌ها، تخفیف‌ها و مزایای ویژه ای را به دارندگان مستر کارت ارائه می‌دهند. این تخفیف‌ها به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هزینه‌های خود را کاهش داده و از مزایا آن بهره مند شوید. البته این خدمات به نوع مستر کارتی که خریداری کرده اید وابسته است. در صورتی که کارت‌های VIP این شرکت را خریداری کرده باشید، می‌توانید به مزایا و خدمات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

خرید مستر کارت فوری از مجموعه تهرانیکس

به دلیل تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم مستر کارت دریافت کنند. برای حل این مشکل مجموعه‌های مختلفی در داخل کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند که به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید به راحتی برای دریافت و خرید مستر کارت مجازی و فیزیکی اقدام کنید. اگر قصد دارید تا مستر کارت خود را از یک مجموعه معتبر خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که از خدمات وب سایت تهرانیکس استفاده کنید.

مجموعه تهرانیکس، در تلاش است تا پرداخت‌های ارزی را برای کلیه ایرانیانی که به شبکه مالی بین المللی دسترسی ندارند تسهیل کرده و این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید به راحتی برای خرید انواع کارت‌های اعتباری چون ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و… اقدام کنید. ویژگی بسیار مهمی که مجموعه تهرانیکس دارد، امکان صدور فوری Master Card است. در واقع وب سایت تهرانیکس امکانی را به وجود آورده تا شما بتوانید پس از خرید، طی مدت 1 ساعت مستر کارت مجازی خود را دریافت کنید. علاوه بر این ویژگی، مزیت دیگری که خرید Master Card از سایت تهرانیکس دارد، صدور انواع مستر کارت است. حتی اگر قصد خرید مسترکارت مجازی کانادا را دارید نیز می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با مستر کارت به عنوان یک کارت اعتباری معتبر و قابل اعتماد آشنا کردیم که خرید آن مزایا گوناگونی برای شما به همراه دارد. همان طوری که مشاهده کردید این کارت به شما این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در سراسر جهان خرید کنید. در صورتی که علاقه مند به دریافت این کارت‌ها هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه تهرانیکس استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات