حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این کابل می‌توان هدست ویژن پرو اپل را به کامپیوتر وصل کرد اما برای همه نیست!

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هدست ویژن پرو اپل یک محصول ناشناخته برای علاقه‌مندان به دنیای فناوری است و تا مدت زیادی همه سعی دارند تا نقاط پنهان آن را کشف کنند. برای مثال تست سقوط هدست اپل ویژن پرو را امروز دیدیم و نقاط قوت و ضعفش را بهتر فهمیدیم. به تازگی نیز رسما اعلام شده با این کابل می‌توان هدست ویژن پرو اپل را به کامپیوتر وصل کرد اما برای همه نیست!

اتصال هدست اپل ویژن پرو به کامپیوتر

اپل یک بند مخصوص توسعه‌دهنده را با نام “Developer Strap” برای Vision Pro و با قیمت 300 دلار معرفی کرده است. این بند در اصل به عنوان یک دانگل USB-C عمل می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا ارتباط مستقیمی بین هدست و کامپیوترهای اپل یعنی محصولات سری مک برقرار کنند.

فروش این بند به طور انحصاری از طریق وب سایت توسعه دهنده اپل انجام می‌شود. اپل می‌گوید این دانگل USB-C برای “تسریع در توسعه برنامه ها و بازی های گرافیکی فشرده” طراحی شده است.

این احتمالاً به معنای کامپایل و اشکال زدایی برنامه ها به طور مستقیم بر روی دستگاه است و نیاز به اتصال بی سیم را دور می‌زند. با این حال، اپل تأیید نکرده است که آیا انتقال فایل نیز امکان پذیر است. قیمت این محصول ۳۰۰ دلار است.

در حالی که تنظیمات ویژه توسعه‌دهنده برای سایر دستگاه‌های اپل مانند Apple TV و Watch در دسترس است، انتقال برنامه های VisionOS با ویژگی‌های سه بعدی می تواند از طریق Wi-Fi دشوار باشد. از این رو، Developer Strap می تواند به ویژه برای توسعه دهندگانی که روی پروژه های پیچیده کار می کنند، ارزشمند باشد.

البته مهم است که توجه داشته باشید که اپل این لوازم جانبی را برای توسعه دهندگان و نه برای مصرف کنندگان تولید کرده است. بنابراین، از طریق فروشگاه معمولی اپل در دسترس نیست. درعوض، فقط از طریق سایت برنامه نویس اپل و در حال حاضر فقط توسط دارندگان حساب توسعه دهنده مستقر در ایالات متحده می توان آن را سفارش داد.

نکته جالب این است که Developer Strap دارای یک بلندگوی داخلی است، زیرا توسعه دهندگان باید بند صوتی را که همراه Vision Pro عرضه می شود، با این بند جایگزین کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که اپل امکان انتقال فایل را در آینده از این طریق فراهم خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)