حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی S24 Ultra سامسونگ در DxOmark منتشر شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تست، سامسونگ

سندیت بررسی‌های مرجع DxOmark معمولا مورد مناقشه کاربران است. با این حال چه بپذیریم و چه نه، داده‌های تست‌هایش موجود است و می‌توانید خودتان آن را بررسی کنید. به تازگی نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی S24 Ultra سامسونگ در DxOmark منتشر شده است. جایی که کره‌ای‌ها رده‌بندی نمایشگر را فتح کرده‌اند اما در بخش دوربین صرفا نسبت به نسل قبلی خود بهتر عمل می‌کنند!

بررسی سامسونگ گلکسی S24 Ultra توسط DxOmark

بر اساس بررسی انجام شده توسط DxOmark و از بین محصولاتی که توسط آن‌ها تست شده است، گلکسی اس ۲۴ اولترا بهترین نمایشگر موبایل را داشته است. رتبه اول در این لیست با امتیاز ۱۵۵ به دست آمده که با اختلاف ۱ امتیازی از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جلوتر می‌ایستد.

سامسونگ امسال با افزایش حداکثر روشنایی پنل نمایشگر و تغییر شیشه محافظ آن به گوریلا آرمور توانسته انعکاس نور روی نمایشگر گوشی را کاهش دهد. به این ترتیب تجربه بصری شما می‌تواند بهتر شود.

همچنین به لطف ویژگی جدید Adaptive Color Tone می‌تواند در شرایط نوری مختلف رنگ‌های طبیعی تری را تولید کند.

در بخش دوربین اما سامسونگ نتوانسته در هیچ زمینه کلیدی، رتبه اول را کسب کند، حتی در زوم! امتیاز کلی ۱۴۴ باعث می‌شود این دستگاه در رتبه ۱۸م قرار بگیرد. جایی که پایین‌تر از آیفون ۱۵ معمولی یا پیکسل ۷ پرو است.

از جمله موارد مورد نقد به دوربین Galaxy S24 Ultra در تست DxO می‌تواند به سرعت فوکس کند در ویدئو، نویز زیاد در شرایط نوری کم و عدم پایداری روشنایی و تراز رنگ سفید در عکس و ویدئوها اشاره کرد. شما می‌توانید این بررسی را از اینجا مرور کنید.

نظر شما درباره عملکرد پرچمدار پریمیوم ۲۰۲۴ سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید این امتیاز DxOmark برای دوربین بهترین موبایل سامسونگ، شما را از خرید آن منصرف می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)