حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G24 Power با باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا از گوشی Moto G24 Power در کشور هند رونمایی کرده است. این دستگاه، یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه است که ویژگی های جذابی دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات موتو جی ۲۴ پاور بیندازیم.

موتورولا Moto G24 Power با قیمت کمتر از ۱۱۰ دلار معرفی شد

این تلفن هوشمند جدید موتورولا در دو رنگ نقرآبی و آبی تیره عرضه می‌شود. این دستگاه در دو نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۴ گیگابایت رم با قیمت ۸,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۰۸ دلار) به دست کاربران می‌رسد و نسخه ۸ گیگابایت رم قیمت ۹,۹۹۹ روپیه‌ای (معادل ۱۲۰ دلار) خواهد داشت. فروش Moto G24 Power از طریق Flipkart، وب‌سایت رسمی این شرکت و فروشگاه های مجاز از ۷ فوریه (۱۸ بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

Motorola Moto G24 Power

موتورولا جی ۲۴ پاور دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر وضوح HD+ داشته و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک Helio G85 به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که از پسوند Power مشخص است، موتورولا باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری را برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته است. G24 Power از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

به سراغ مشخصات دوربین موتورولا Moto G24 Power می‌رویم. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های موتورولا G24 Power می‌توان به برخورداری از رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید ۱۴، اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، قابلیت افزایش رم مجازی تا ۸ گیگابایت، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، بلوتوث ۵.۰، استاندارد IP52 و سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور اشاره کرد.

موتورولا Moto G24 و Moto G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شدند

نظر شما درباره Moto G24 Power چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

موتورولا یکی از ضعف‌هاش آپدیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی