حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ همه رقبای شیائومی را با اختلاف شکست می‌دهد

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

حدود ۱ ماه و نیم از معرفی سامسونگ گلکسی A15 با نمایشگر ۹۰ هرتز Super AMOLED و ۴ سال آپدیت اندروید می‌گذرد. اگر عملکرد باتری این دستگاه برای شما مهم است، به تازگی مشخص شده که عمر باتری گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ همه رقبای شیائومی را با اختلاف شکست می‌دهد!

عمر باتری گلکسی A15 مدل 4G

سامسونگ ۲ مدل 4G و 5G از Galaxy A15 4G تولید کرده است که مدل 4G آن با تراشه گلکسی A24 یعنی مدیاتک Helio G99 به بازار می‌آید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درون آن قرار دارد که با شارژر نهایتا ۲۵ واتی می‌تواند شارژ شود.

همچنین این دستگاه امسال یک ارتقا بزرگ در بخش نمایشگر داشته که یک پنل FHD از نوع OLED و با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را به شما می‌دهد.

در بحث عملکرد باتری، همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک خروجی قابل توجه را ثبت کرده است. این دستگاه می‌تواند ۱۱ ساعت و ربع وب‌گردی تحت وای‌فای، نزدیک به ۱۶ ساعت پخش ویدئو و بیش از ۱۳ ساعت و نیم بازی به شما بدهد. هر چند یک دستگاه گیمینگ نیست و بازی‌های سنگین برای آن مناسب نخواهد بود.

امتیاز کلی حدود ۱۵ ساعت و نیم حتی گلکسی A25 سامسونگ با فاصله زیادی پشت سر می‌گذارد و دیگر رقبای شیائومی را نیز شکست می‌دهد.

باتری گلکسی A15 مدل 4G با چه سرعتی شارژ می‌شود؟

در بحص سرعت شارژ اما طبیعتا این دستگاه اصلا مدعی نیست. هر چند نسبت به گلکسی A14 و A13 به شکل سریع‌تری شارژ خواهد شد و در مدت ۳۰ دقیقه به ۴۷ درصد می‌رسد اما رقبای شیائومی آن مانند پوکو M6 Pro (که البته گران‌تر است) در همین مدل به ۷۱ درصد می‌رسد.

شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مدل 4G گلکسی A15 با شارژر ۲۵ وات سامسونگ حدود ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه زمان نیاز دارد که قطعا از زمان ۲ ساعت ۲۲ دقیقه‌ای گلکسی A14 بهتر است.

نظر شما درباره گلکسی A15 مدل 4G و عملکرد باتری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

فقط مشکل دوربین سلفی است اگر سامسونگ این ناچ رها می‌کرد عالی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)