حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 24 اولترا به محافظه صفحه Gorilla Armor مجهز شده است

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ به‌تازگی گلکسی اس 24 اولترا را معرفی کرده است و درکنار تمامی ارتقاهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه، پرچمدار 2024 برند کره‌ای همچنین به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شده است که از محافظ صفحه Gorilla Armor شرکت کورنینگ بهره می‌برد.

گلکسی اس 24 اولترا با محافظه صفحه Gorilla Armor

Galaxy S24 Ultra تازه معرفی‌شده، تنها گوشی هوشمند حال‌حاضر است که از محافظ صفحه‌نمایش جدید گوریلا آرمور برای صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X خود بهره می‌برد، درحالی‌که گلکسی S24 و +S24 کماکان دارای Glass Victus 2 هستند.

در تئوری، Gorilla Armor سخت‌ترین محافظ صفحه‌نمایش Corning تا به امروز است، اما در عمل، این شرکت جزئیات دقیق زیادی را فاش نکرده است.

سامسونگ به‌طور مختصر در مورد Gorilla Armor برای Galaxy S24 Ultra صحبت کرده و تأیید کرده است که این نسل در برابر خط و خش مقاومت بیشتری داشته و کاهش چشمگیر انعکاس تا 75 درصد در طیف گسترده‌ای از شرایط نوری را ارائه می‌دهد.

گلکسی اس 24 اولترا با محافظه صفحه Gorilla Glass Armor

گلکسی اس 24 اولترا با محافظه صفحه گوریلا آرمور

Kwangjin Bae رئیس تیم تحقیق و توسعه Mobile eXperience Business در Samsung Electronics بیان می‌کند: «نسل جدید محافظ صفحه گوریلا، همراه با سری Galaxy S، باعث نوآوری شده و پیشرفت قابل‌توجهی در جهت دستیابی به مقاومت بیشتر داشته است. این مشارکت این امکان را برای مردم فراهم کرده است که از محصولات ما با اطمینان و آرامش استفاده کنند.»

نظر شما درباره محافظه صفحه گوریلا آرمور در گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کاش خط و خش های ریز رو واقعا جلوشون رو بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی