حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی نوت ۱۳ پرو 4G شیائومی مشخص شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی با ۵ مدل برای بازار جهانی عرضه شد. یکی از این اعضا Redmi Note 13 Pro 4G است که می‌تواند محبوبیت خاصی برای خود دست‌وپا کند. به تازگی عمر باتری ردمی نوت ۱۳ پرو 4G شیائومی مشخص شده و می‌توانید سرعت شارژ آن را نیز از همین‌جا ببینید.

عمر باتری ردمی نوت ۱۳ پرو 4G شیائومی

مدل 4G ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معروف عرضه می‌شود. این حجم باتری در بین اکثر گوشی‌های اندرویدی مرسوم بوده و تقریبا برای زمان حال یک استاندارد طلایی محسوب می‌گردد.

شارژر فوق سریع ۶۷ واتی نیز درون جعبه و همراه با گوشی به شما ارائه می‌شود. این می‌تواند هزینه خرید شارژر را از دوش شما بردارد که برای به خصوص در خرید یک گوشی میان‌رده، مهم است.

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Helio G99 Ultra سیستم عامل اندروید ۱۳ و MIUI 14 را روی این دستگاه پردازش می‌کند. مجموعه این مشخصات با یک بار شارژ می‌توانند اعداد زیر را به شما بدهند:

  1. ۱- بیش از ۱۰ ساعت وب‌گردی تحت وای‌فای
  2. ۲- حدود ۷ ساعت بازی
  3. ۳- بیش از ۱۳ ساعت پخش ویدئو
  4. ۴- مکالمه روی شبکه 3G تا ۳۹ ساعت

وقتی این اعداد را با رقبای برندهای دیگر و حتی درون‌برندی خودش مقایسه می‌کنیم، عملکرد قابل توجهی است و می‌تواند نزدیک به گلکسی A54 سامسونگ باشد. با این تفاوت وب‌گردی و مکالمه بهتری به شما می‌دهد.

سرعت شارژ مدل 4G ردمی نوت ۱۳ پرو

با شارژر ۶۷ وات سیمی رایگان درون جعبه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ردمی نوت ۱۳ پرو 4G می‌تواند ۷۳ درصد حجم را در مدت ۳۰ دقیقه برای شما شارژ کند. شارژ کامل تنها ۴۹ دقیقه زمان می‌برد و اگر خیلی عجله دارید در ۱۵ دقیقه ابندایی ۴۲ درصد باتری شارژ می‌شود.

نظر شما چیست؟‌ شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G از نظر باتری برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)