حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی اپل احتمالا به این صورت است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

سال ۲۰۲۳ یک سال کاملا بدون آیپد بود. هیچ مدل جدیدی از تبلت‌های اپل در این سال رونمایی نشد ولی سال ۲۰۲۴ بسیار متفاوت‌تر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود تمام مدل‌های iPad در این سال به‌روز شوند. یکی از این مدل‌ها iPad Air است. به تازگی می‌شنویم که طراحی جدید آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی اپل احتمالا به این صورت است.

طراحی جدید آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی اپل

امروز شماتیک منتسب به iPad Air جدید منتشر شده است که دارای صفحه نمایش 12.9 اینچی خواهد بود. این نسبت به مدل 10.9 اینچی فعلی افزایش خوبی یافته است. به این ترتیب iPad Air جدید با صفحه نمایش بزرگتر با اندازه صفحه نمایش بزرگترین iPad Pro مطابقت دارد.

آوردن صفحه نمایش 12.9 اینچی به خط تولید آیپد میان‌رده ظاهراً بازتابی از استراتژی جدید اپل است. این شرکت در سری آیفون‌های خود نیز اندازه نمایشگر مدل پلاس را با مدل پرو مکس یکسان در نظر گرفته است.

در حالی که آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی از 1099 دلار قیمت دارد، آیپد ایر از 599 دلار شروع می شود. با این حال، اپل احتمالا هر دو آیپد ایر 10.9 و 12.9 اینچی را به صورت همزمان به فروش خواهد رساند، بنابراین قیمت آیپد ایر 12.9 اینچی احتمالا بالاتر از 599 دلار خواهد بود.

همانطور که در تصاویر غیررسمی بالا می‌بینید، آیپد ایر جدید طراحی کمی متفاوت‌تر با نسل قبلی دارد. جزیره دوربین اصلی که روی قاب پشتی قرار دارد هم دوربین و هم فلاش را شامل می‌شود. این تا حدودی یادآور طراحی دوربین آیفون X است. اگر شایعات مربوط به سری آیفون ۱۶ را باور کنیم، این محصولات نیز طراحی مشابه کلی خواهد داشت. به این صورت که چنین بخشی درون جزیره دوربین مربعی آن وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد که iPad Air جدید در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شود. همچنین انتظار می‌رود که سری جدید آیپد پرو با نمایشگرهای OLED تا اواخر بهار ۱۴۰۳ عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های جدید آیپد مینی و مدل پایه آیپد تا قبل از پایان سال ارائه شود.

نظر شما چیست؟ این طراحی جدید برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)