حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra سامسونگ شما را یاد آیفون می‌اندازد!

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

اپل با ارائه نمایشگر همیشه روشن روی آیفون ۱۴ پرو راهبردی متفاوت نسبت به سابقه طولانی نمایشگر همیشه روشن در اندروید را پیش گرفت. آن‌ها همان صفحه قفل را به صورت کم‌رنگ روی نمایشگر همیشه روشن نمایش می‌دادند. حالا نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra سامسونگ با همین راهبرد عرضه شده و قطعا شما را به یاد آیفون می‌اندازد. البته، نیم‌نگاهی هم به سوپروالپیپر شیائومی دارد!

نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra

خانواده گلکسی S24 سامسونگ اولین محصولات این برند کره‌ای هستند که رابط کاربری One UI 6.1 را به صورت پیش‌فرض ارائه می کنند. نسخه جدید One UI چندین ویژگی جدید را به ارمغان می‌آورد. بیشتر این ویژگی‌ها از هوش مصنوعی و پردازنده جدیدتر استفاده می‌کنند. با این حال باید بدانید که صفحه نمایش هر سه گوشی جدید از نسخه بهبودیافته AoD (نمایشگر همیشه روشن) پشتیبانی می کند.

در حقیقت سری Galaxy S24 از تصویر پس زمینه و ویجت برای حالت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ دارای نسخه ارتقا یافته نمایشگر همیشه روشن یا AoD هستند که نه تنها از ساعت و اعلان ها، بلکه از تصویر پس زمینه و ویجت نیز پشتیبانی می کند.

این بدان معناست که وقتی گلکسی S24 خود را قفل می‌کنید، تصویر زمینه صفحه قفل کم‌رنگ‌تر می‌شود و اطلاعات ویجت‌ها به همراه ویجت معمول ساعت، پخش‌کننده موسیقی و آیکون اعلان‌ها نمایش داده خواهد شد.

وقتی صفحه را روشن/خاموش می کنید، یک انیمیشن جذاب نیز برای تصویر زمینه وجود دارد که شبیه به سوپروالپیپر شیائومی است، به این معنی که انیمیشن ۳ مرحله‌ای از نمایشگر همیشه روشن به صفحه قفل و در نهایت به هوم اسکرین دارد.

برای درک بهتر این موضوع ویدئو زیر را تماشا کنید:

 

البته در حال حاضر تنها چند ویجت محدود در حالت AoD پشتیبانی می‌شوند و بیشتر مربوط به نرم‌افزارهای پیش‌فرض سامسونگ هستند.

برای یادآوری بد نیست بگویم که سامسونگ پر سال 2016 با گلکسی اس 7 نمایشگر همیشه روشن را به محصولات خود اضافه کرد. با این حال آن‌ها چندین سال با یک روند پیش رفتند تا زمانی که اپل در سال 2022 با آیفون ۱۴ پرو تغییر جالبی به آن داد و در نهایت سامسونگ … !

نظر شما درباره این ویژگی جدید One UI 6.1 چیست؟ مشخص نیست که این ویژگی در انحصار سری گلکسی S24 خواهد بود یا به نسل قبلی آن اضافه می‌شود.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ رسما معرفی شد: ۷ سال آپدیت اندروید و نمایشگر تخت

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقدر انیمیشن خفن و روونی داره – امیدوارم در واقعیت هم همین باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)