حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج بنچمارک AnTuTu و Geekbench ایسوس ROG Phone 8 Pro رسماً منتشر شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، بنچمارک

در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی ماه)، گوشی های هوشمند گیمینگ سری ROG Phone 8 در کشور چین رونمایی خواهند شد. هم اکنون نتایج بنچمارک های AnTuTu و Geekbench ایسوس ROG Phone 8 Pro به اشتراک گذاشته شده است.

ایسوس ROG Phone 8 Pro امتیاز فوق‌العاده‌ای را در AnTuTu ثبت کرده است

ایسوس نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی ROG Phone 8 Pro را منتشر کرده است. این دستگاه در بنچمارک مذکور موفق به کسب امتیاز فوق‌العاده ۲,۳۵۹,۹۶۹ شده است. این تلفن هوشمند گیمینگ در بخش چندهسته‌ای بنچمارک Geekbench نیز امتیاز ۷,۴۲۲ را ثبت کرده است. انتظار می‌رود که سری راگ فون ۸ با تراشه پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رونمایی شوند. بر اساس گزارش های منتشر شده مدل پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با پانچ هول و رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته و برای محافظت از آن، از شیشه Gorilla Glass Victus استفاده می‌شود.

نتایج بنچمارک AnTuTu

نتایج داده های بنچمارک Geekbench

مطابق با گزارش Gizmochina، ایسوس ROG Phone 8 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین خواهد کرد و از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود. این دستگاه دارای ۱۶/ ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x بوده و با ۵۱۲ یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. دوربین سلفی Asus ROG Phone 8 Pro وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 در نظر گرفته شده است. دوربین اولتراواید این تلفن هوشمند گیمینگ وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو، از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این دوربین، توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی های راگ فون ۸ پرو می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، اندروید ۱۴ و لوگو موجود در قاب پشتی با نور RGB اشاره کرد.

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های گیمینگ سری ROG Phone ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی