حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تغییر بصری جذاب به Android Auto اضافه شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، آپدیت

گوگل تلاش دارد تا با آپدیت‌های متنوع، ظاهر رابط کاربری اندروید اوتو را بهبود بخشد. پس از تغییر طراحی بزرگ اندورید Auto حالا نوبت به یک بهبود کوچک اما تاثیرگذار است. به تازگی یک تغییر بصری جذاب به Android Auto اضافه شده و حس‌وحال نمایشگر خودرو شما را جذاب‌تر می‌کند.

آپدیت Android Auto

اگر دوست دارید هر چند وقت یکبار تصویر زمینه گوشی خود را تغییر دهید تا ظاهری تازه به آن ببخشید، خوشحال خواهید شد که بدانید Android Auto هم حالا تصویر زمینه فعلی گوشی شما را روی نمایشگر خودروتان نشان خواهد داد.

این به عنوان تصویر زمینه منو برنامه‌ها در Android Auto نمایش داده می‌شود. در آپدیت جدید به‌طور پیش‌فرض تنظیم شده که تصویر زمینه گوشی شما روی نمایشگر خودرو نشان داده شود. گفتنی است، اگر به دلایلی این ویژگی را دوست ندارید، می توانید به مانند تصویر بالا آن را در تنظیمات Android Auto خاموش کنید.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این تغییر به طور گسترده در حال عرضه است، اما فعلا فقط با تصاویر زمینه ثابت کار می‌کند. تصاویر پس‌زمینه متحرک و یا تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی گوگل در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در حال حاضر پشتیبانی نمی شوند و مشخص نیست که آیا هرگز پشتیبانی می شوند یا خیر.

وقتی یک تصویر زمینه متحرک روی تلفن‌تان تنظیم کنید، آخرین تصویر زمینه ثابت مورد استفاده را نشان می‌دهد.

اگر خودرویی دارید که از Android Auto پشتیبانی می‌کند و هنوز این ویژگی را نمی‌بینید، مطمئن شوید که برنامه Android Auto را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید.

نظر شما درباره این آپدیت Android Auto چیست؟ از اندروید اوتو یا اپل کار پلی استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)