حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Honor X50 GT اعلام شد: به کارگیری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

تأیید شده است که Honor X50 GT از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند در ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) و در کشور چین رونمایی می‌شود. Honor 90 GT نیز در اوایل ماه جاری میلادی با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شده است.

آنر ادعا می‌کند که تراشه X50 GT عملکرد بهتری از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد داشت

کمپانی Honor تأیید کرده که X50 GT از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره‌مند خواهد بود. این تلفن هوشمند عملکرد محور دارای Honor GPU Turbo برای تجربه گیمینگ بهتر است. آنر ادعا می‌کند که ایکس ۵۰ جی تی حداکثر عملکرد Snapdragon 8 + Gen 1 را به نمایش می‌گذارد و از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 پیشی می‌گیرد. این گوشی در سناریو های مختلف گیمینگ، نرخ فریم بالایی را ثبت کرده است.

پوستر منتشر شده از سوی آنر

گفته می‌شود که آنر X50 GT دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند زیر نمایشگر تعبیه شده است. تأیید شده است که این دستگاه از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 به همراه رم های LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 بهره‌مند خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی دارای سیستم خنک کننده VC با ابعاد ۵,۱۰۰ میلی‌متر مربع باشد. باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری Honor X50 GT توسط آداپتور ۳۵ واتی شارژ خواهد شد. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که دوربین سلفی ایکس ۵۰ جی تی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 7.2 برخوردار خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی آنر

قیمت آنر ایکس ۵۰ جی تی

انتظار می‌رود که Honor X50 GT با قیمت پایه ۱,۹۹۹ یوان (معادل ۲۸۲ دلار) راهی بازار شود. تأیید شده است که این تلفن هوشمند در نسخه های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های مشکی و نقره‌ای قابل تهیه خواهد بود.

تیزر رسمی آنر X50 Pro 5G نگاهی به طراحی و مشخصات آن به ما می‌دهد

نظر شما درباره Honor X50 GT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی