حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند iQOO Watch با نمایشگر 1.43 اینچی و پشتیبانی از eSIM معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، ساعت هوشمند

درکنار رونمایی رسمی از سری گوشی‌های هوشمند iQOO Neo 9، این برند یک ساعت هوشمند و یک هدفون TWS جدید را نیز معرفی کرد. iQOO Watch اولین ساعت هوشمند زیربرند تجاری ویوو است که درحقیقت یک مدل تغییرنام‌یافته از Vivo Watch 3 به‌شمار می‌رود که ماه گذشته در چین عرضه شد. هر دوی این ساعت‌های هوشمند به‌غیر از قیمت متفاوت، مشخصات یکسانی دارند.

ساعت هوشمند iQOO Watch

ساعت iQOO دارای صفحه دایره‌ای با نمایشگر 1.43 اینچی و وضوح 466 در 466 پیکسل است. واچ‌فیس‌های مختلف و حالت نمایشگر همیشه روشن در این ساعت وجود دارد. iQOO Watch همچنین از یک تاج چرخان و یک دکمه فیزیکی در سمت راست خود بهره می‌برد.

ساعت هوشمند iQOO Watch

ساعت هوشمند iQOO Watch

ازنظر سلامتی و تناسب‌اندام، iQOO Watch مجهز به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 است. هنگامی که ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربر بالا یا پایین باشد، این ساعت چهار هشدار اصلی را ارائه می‌دهد. همچنین هشدارهایی برای یادآوری ارتفاع بالا نیز وجود دارد. این ساعت هوشمند دارای ردیابی خواب با نظارت مادون‌قرمز در شب است. این دستگاه پوشیدنی همچنین قادر به نظارت بر سطوح استرس، تشخیص صدای بالا و ردیاب چرخه قاعدگی برای زنان نیز است. هنگامی که کاربر برای مدت طولانی بیکار باشد، این ساعت به وی هشدار می‌دهد. ساعت iQOO با پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی همراه با حالت دویدن هوش مصنوعی عرضه می‌شود.

ساعت iQOO بر روی سیستم‌عامل BlueOS اجرا می‌شود. این مدل دارای پشتیبانی از سیم‌کارت، بلندگو و میکروفون برای تماس صوتی بدون هندزفری بوده و ویژگی‌های مختلفی مانند پرداخت کد QR، کلیدهای NFC خودرو، دوربین و کنترل موسیقی و غیره را به‌همراه دارد. این ساعت هوشمند از یک باتری 505 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند که ادعا می‌شود با یک بار شارژ می‌توان تا 7 روز از آن استفاده کرد.

ساعت iQOO در رنگ‌های لاستیکی نرم، چرم طبیعی و نایلون بافته‌شده ارائه می‌شود. قیمت نسخه استاندارد این ساعت 1099 یوان (~ 153 دلار) است درحالی‌که نوع eSIM آن 1299 یوان (~ 183 دلار) قیمت دارد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند iQOO Watch چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی