حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیگو 7 پرو پریمیوم اقساطی

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یک خودروی کانسپت جذاب برای اولین بار تحت عنوان TX در سال 2012 توسط چری رونمایی شد. این کانسپت حدودا 4 سال بعد به صورت رسمی با نام تیگو 7 IE در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

یکسال بعد از رونمایی هم کمپانی چری عرضه این ماشین جذاب را در بازار ایران شروع کرد. طبق روال سالهای گذشته از اوایل سال 80 شمسی، عرضه این خودرو نیز توسط شرکت مدیران خودرو که شریک اصلی چری در ایران است صورت پذیرفت. استقبال از این خودرو بی نظیر بود. یک شاسی بلند فوق العاده زیبا که با توجه به امکانات خاصی که داشت قیمت بسیار منطقی تری از رقبایش داشت. سالها از عرضه این خودرو گجذشت و با توجه به استقبال گسترده ای که شده بود، نسخه جدید تری از تیگو 7، با نام تیگو 7 پرو اکسلنت تحت برند فونیکس در اواخر سال 1401 عرضه گردید. تیگو 7 پرو تغییرات بسیار بسیار زیادی کرده بود. هم در ظاهر هم در بخش فنی و هم در بخش داخلی و آپشن های خودرو. این تغییرات حتی این ماشین را دلچسب تر هم کرد. به شکلی که تیگو 7 پرو در بین محصولات فونیکس، یکی از پر طرفدارترین ها شد.   اما در این مقاله به بررسی تیگو 7 پرو پریمیوم خواهیم پرداخت.

تیگو 7 پرو پریمیوم

همانطور که گفتیم، تیگو 7 پرو پریمیوم، نسخه ارتقا یافته تیگو 7 پرو اکسلنت میباشد. تفاوت های عمده این خودرو با نسخه قبلی خود که حدودا یکسال پیش برای اولین بار عرضه شد، در قیمت رادار، آیینه ها و سنسور ها میباشد. اضافه شدن 3 رادار کمک راننده، آیینه الکتروکرومیک و سنسور پارک جلو از مهمترین تغییرات تیگو 7 پرو پریمیوم میباشند.

تیگو 7 پرو اقساطی

در دی ماه 1402 برای اولین بار فروش نقد و اقساط تیگو 7 پرو پریموم باز خواهد شد که متقاضیان خرید این خودرو چه به صورت نقد و چه به صورت اقساط میتوانند با مراجعه به وبسایت خسروانی 193، درخواست خرید خودرو را ارسال نمایند. برای ارسال درخواست خرید، میتوانید از طریق منو به صفحه ثبت نام مدیران خودرو مراجعه نمایید و با تکمیل فرم، درخواست خود را ارسال نمایید. همچنین میتوانید به صوت حضوری نیز جهت انجام ثبت نام به یکی از شعب نزدیک به محال سکونتتان مراجعه نمایید.

قیمت تیگو 7 پرو پریمیوم

قیمت تیگو 7 پرو پریمیوم1,520,000,000  تومان میباشد که با پرداخت 50 درصد پیش، میتوانید با اقساط 60 ماهه و سود بانکی خریداری نمایید.

اطلاعات شعب خسروانی 193

خسروانی 193، به عنوان یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین نمایندگی های مدیران خودرو با شعب فعال در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد. امکان خرید تمام محصولات ام وی ام و فونیکیس به صورت نقد و اقساط با 40 درصد پیش پرداخت و اقساط 60 ماهه فراهم میباشد.

شعبه شریعتی: تهران، شریعتی، بالاتر از  پل رومی، نبش بنبست حقیقتخواه- 02122003300

شعبه تهرانپارس: کنارگذر اتوبان زین الدین، نبش خیابان اتحاد – 02177040670

شعبه استاد معین: تهران، استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک 559 – 02166034660

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات