حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر، مشخصات و قیمت OnePlus Ace 3 فاش شد

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس، این سازنده معروف گوشی های هوشمند، در حال آماده شدن برای رونمایی از محصول جدیدی است. قیمت، رندر و مشخصات OnePlus Ace 3 به بیرون درز کرده است. این گوشی ترکیبی از قدرت، طراحی و نوآوری خواهد بود.

طراحی OnePlus Ace 3 مشابه وان پلاس ۱۲ است

رندر های OnePlus Ace 3 نشان می‌دهند که طراحی این گوشی از وان پلاس ۱۲ الهام گرفته شده است. در قاب پشتی این دستگاه اما لوگو Hasselblad دیده نمی‌شود. حذف لوگو Hasselblad یکی از نکات تمایز بین OnePlus 12 و Ace 3 است. وزن این دستگاه ۲۰۷ گرم بوده و ابعاد ۸.۸ در ۷۵.۲۷ در ۱۶۳.۳۰ میلی‌متر دارد.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل خواهد بود. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. رندر های وان پلاس Ace 3 نشان می‌دهند که سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر دارای سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند.

OnePlus 12R /Ace3

OnePlus Ace 3

تراشه قدرتمند SM8550 به عنوان قلب تپنده OnePlus Ace 3 در نظر گرفته شده است. این تراشه با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شناخته می‌شود. این چیپست عملکردی استثنایی را به همراه مالتی تسکینگ یکپارچه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با قرارگیری Snapdragon 8 Gen 2 در کنار پیکربندی‌ های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایتی کاربران می‌توانند انتظار تجربه ای روان و بدون لگ را داشته باشند.

OnePlus Ace 3

OnePlus Ace 3

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای باتری تک سلولی ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این گوشی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همان‌طور که Sparrownews اشاره می‌کند، وان پلاس ایس ۳ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهرمند است که آخرین ویژگی ها و پیشرفت های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خوشبختانه این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود.

قیمت وان پلاس Ace 3 

وان پلاس Ace 3 در سه نسخه و با قیمت های زیر عرضه می‌شود:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳,۲۹۹ یوان (معادل ۴۶۵ دلار)

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۳,۶۹۹ یوان (۵۲۱ دلار)

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۳,۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار)

وان پلاس Ace 3 با نمایشگر 1.5K خمیده و فریم فلزی در اوایل سال آینده میلادی رونمایی می‌شود

این تلفن هوشمند را می‌توان در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی تهیه کرد. نظر شما درباره OnePlus Ace 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

با قیمت نجومی در ایران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی