حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پد ۹ با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، تبلت

در کنار رونمایی از گوشی هوشمند Honor 90 GT، تبلت جدیدی نیز با نام آنر پد ۹ معرفی شد. این دستگاه جانشین Honor Pad 8 محسوب می‌شود و نسبت به نسل قبل ارتقاء های چشمگیری دارد. طراحی این تبلت تا حدودی مشابه OnePlus Pad و Oppo Pad 2 است.

تبلت آنر پد ۹ با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی رونمایی شد

تبلت Honor Pad 9 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی با حاشیه های متقارن در چهار طرف است‌. این محصول دارای صفحه نمایشی مانند کاغذ با روکش مات است. پنل از نوع LCD بوده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای Honor Pad 9 توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت را داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه ۸۸ درصد است. نمایشگر آنر پد ۹ با قلم و کیبورد سازگار بوده و ۹۸ درصد از بازتاب نور جلوگیری می‌کند.

Honor Pad 9

یک ماژول دوربین دایره ای شکل در قاب پشتی این تبلت جدید آنر دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه مجهز به هشت اسپیکر می‌باشد. تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز Honor Pad 9 را تأمین خواهد کرد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. باتری آنر پد ۹ ظرفیت ۸,۳۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۵ واتی شارژ می‌شود. این تبلت به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

Honor Pad 9

قیمت Honor Pad 9

به سراغ قیمت آنر پد ۹ می‌رویم. مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این محصول با قیمت معادل ۲۰۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت های معادل ۲۷۹ و ۳۰۷ دلار به دست کاربران می‌رسند. Honor Pad 9 را می‌توان در رنگ های لاجوردی، سفید و خاکستری تهیه کرد.

تبلت اوپو پد ۲ با دیمنسیتی ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید کمپانی آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی