حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تبلت آنر پد ۹ را ببینید، معرفی همزمان با سری Magic 6

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، تبلت

به نظر می‌رسد که آخرین روز پاییز ۱۴۰۲ برای Honor روز شلوغی خواهد بود. در رویداد ۳۰ آذر آنر ما حداقل ۳ دسته محصول را خواهیم دید. این محصولات شامل سری آنر مجیک ۶، آنر ۹۰ جی‌تی و تبلت Honor Pad 9 می‌شوند. چند روز پیش شماتیک طراحی تبلت آنر پد ۹ را با هم دیدیم و حالا نوبت به تصاویر رسمی است. طراحی تبلت آنر پد ۹ در تیزرهای رسمی نیز جالب توجه است.

طراحی تبلت آنر پد ۹

آنر پد ۹

آنر پد ۹

آنر برای Pad 9 سعی دارد که تمرکز بازایابی‌ش را روی بخش نمایشگر قرار دهد. این برند ادعا می‌کند که تبلت جدیدش «تکامل» یافته تا از هر زمان دیگری برای چشم‌ها راحت‌تر باشد. آن‌ها می‌گویند جانشین آنر پد ۸ با نمایشگر جدید دارای “نور ملایم” به “شریک ایده آل” کاربر تبدیل خواهد شد.

نمایشگر این تبلت جدید با صفات “ضد بازتاب نور” و ارائه یک تجربه “کاغذ مانند” تبلیغ می شود. از تصویر تبلیغاتی زیر می‌توان حدس زد که توجه ویژه‌ای به مطالعه روی این تبلت وجود داشته است:

آنر پد ۹

آنر پد ۹

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می‌بینید، تنوع رنگ‌بندی Honor Pad 9 نیز مناسب است. این تبلت جدید آنر دارای سه رنگ زیر خواهد بود:

  1. ۱- خاکستری
  2. ۲- سفید با گرادیانت ویژه
  3. ۳- ترنجی‌طور ❤️

همچنین طراحی جزیره دوربین دایره‌ای این تبلت ظاهر جالبی دارد. یک بخش کوچک در پایین این دایره به رنگ کروم است که به نظر می‌رسد دوپله باشد و کمی طراحی یکنواخت قاب پشتی را بهتر می‌کند.

آنر پد ۹

آنر پد ۹

گفته می‌شود که تبلت Honor Pad 9 با حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این میزان حافظه داخلی برای یک تبلت میان‌رده اقتصادی اندرویدی می‌تواند قابل توجه و کم‌یاب باشد. درباره تراشه یا میزان حافظه رم صحبت نشده است.

آنر این تبلت را در رویداد ۳۰ آذر ۱۴۰۲ خود در کنار سری گوشی‌های پرچمدار مجیک ۶ و گوشی پرچمدار اقتصادی Honor 90 GT رونمایی خواهد کرد. بعید نیست که در این رویداد محصولات بیشتری را شاهد باشیم.

نظر شما درباره تبلت میان‌رده جدید آنر و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)