حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک طراحی تبلت آنر پد ۹ را ببینید: مشابه تبلت وان پلاس

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

شایعه شده که یک تبلت جدید آنر در دست ساخت است. به نظر می‌رسد که این تبلت با تغییر طراحی قابل توجهی در سبد محصولات این برند عرضه شود. به تازگی شماتیک طراحی تبلت آنر پد ۹ منتشر شده که می‌تواند نگاهی کلی به آن‌چه در آینده خواهیم دید، به ما بدهد.

شماتیک طراحی تبلت آنر پد ۹

این تصویر زبات طراحی جدیدی را برای تبلت آنر نشان می دهد. برخلاف جزیره دوربین کپسولی که در گوشه چپ قاب پشتی تبلت Honor Pad 8 قرار داشت، تبلت Honor Pad 9 دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ روی قاب پشتی خواهد بود.

طبیعتا این طراحی یادآور OnePlus Pad است. این شماتیک همچنین لبه‌های گرد دستگاه و لوگوی برجسته Honor در پشت را نشان می دهد.

تبلت وان پلاس پد

تبلت وان پلاس پد

در حالی که این شماتیک چیز دیگری را در مورد طراحی Honor Pad 9 نشان نمی‌دهد، ایده خوبی از آنچه که از نظر طراحی باید انتظار داشته باشیم را مشخص می‌کند.

این تبلت قبلاً گواهی 3C را دریافت کرده و پشتیبانی از شارژ 35 وات تایید شد. شایعات حاکی از آن است که این تبلت از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز خواهد شد. این پردازنده در سال 2022 معرفی شد و بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری کوالکام تولید می‌شود.

اطلاعات بیشتر از گواهی TRDA امارات به ما می‌گوید که شماره مدل HEY2-W09 به این تبلت مربوط می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تبلت آتی آنر نداریم و باید منتظر گزارش‌های بیشتر ماند. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که Honor می‌تواند یک تبلت جذاب عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)