حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G + راه اندازی اولیه

برند “Realme” قطعا برای ما نامی ناآشنا نیست اما حضور آنچنان پررنگی در بازار کشور ما نداشته است. این روند تغییر خواهد کرد و با واردات متمرکز رادمان پاژ ارتباطات از این به بعد حضور پرتعداد برند ریلمی را در بازار موبایل کشورمان خواهیم داشت. یکی از محصولاتی که به تازگی و همزمان با بازار جهانی وارد بازار ما شده، Realme 11 Pro Plus 5G است. امشب با هم ویدئو آنباکسینگ ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G را به همراه راه‌اندازی اولیه آن در ترنجی خواهیم داشت.

ویدئو آنباکسینگ ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G

ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G با جعبه ضخیم عرضه می‌شود و این یعنی شارژر درون جعبه دارد. این برند شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC را درون جعبه به رایگان به شما می‌دهد که خروجی USB A دارد و دستگاه را با USB C شارژ می‌کند.

درون جعیه شما یک قاب شفاف منعطف نیز دارید. روی نمایشگر یک برچسب محافظ ساده منعطف قرار دارد که از خط و خش‌های سطحی جلوگیری می‌کند.

آنباکسینگ ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G

ریلمی ۱۱ پرو پلاس 5G با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در لحظه انتشار این پست حدودا ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد که می‌تواند جذاب باشد.

همچنین نمایشگر OLED کم حاشیه ۱۲۰ هرتز دولبه خمیده، طراحی خاص و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با OIS از دیگر برتری‌های آن است. تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ شاید آن‌چیزی نباشد که آرزویش را کرده باشید اما یک تراشه ۶ نانومتری با اتصال 5G بوده که می‌تواند از عهده خیلی از کارها برآید.

بیاید با هم نگاهی به تجربه آنباکس و راه‌اندازی اولیه این گوشی ریلمی داشته باشیم:

⚠️ برای تماشای ویدئو، فیلترشکن خود را روشن و صفحه را رفرش کنید:

نظر شما درباره Realme 11 Pro Plus 5G چیست؟ فکر می‌کنید می‌تواند دستگاه جذابی برای شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)