حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی تبلت جدید هواوی برای ۲۱ آذر ۱۴۰۲ زمان‌بندی شده است

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

آنطور که پیداست هواوی یک رویداد برای ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳ یا ۲۱ آذر ۱۴۰۲ تدارک دیده است. در تیزر رسمی این شرکت یک تبلت به چشم می‌خورد. در نتیجه می‌توان گفت که تاریخ معرفی تبلت جدید هواوی برای این روز معین شده و شاید محصولات دیگری هم از این برند معرفی شود.

تاریخ معرفی تبلت جدید هواوی

طبق تیزر رسمی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی این شرکت، باید انتظار معرفی محصولی نوآورانه با «خلق زیبایی» باشیم. این توصیف اغواکننده می‌تواند به تبلت‌های MatePad Pro 13.2 یا MatePad Pro 11 2024 اشاره کند.

هوآوی در کنار سایر برند های چینی برای حل مشکل دما گوشی های 5g تلاش می‌کند

در گوشه بالا و سمت راست این تیزر همچنین برخی از لوازم جانبی غیرمعمول را می‌بینیم که می‌تواند به ایربادر یا ابزار هوشمند دیگری با سیستم عامل HarmonyOS اشاره داشته باشد.

حدودا دو ماه پیش بود که تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 با نمایشگر ذارای بریدگی، چیپست Kirin 9000S و باتری 10100 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. دو ماه بعد، نسخه 11 اینچی آن با همان تراشه معرفی شد، در حالی که بقیه مشخصات، از جمله طراحی و ابعاد، از MatePad Pro 11 2022 قرض گرفته شده بودند.

هواوی MatePad Pro 11 2024 با تراشه Kirin 9000s و ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه رسما معرفی شد

هر دو تبلت دارای حاشیه‌های نازک و طراحی مشابه در بخش صفحه نمایش هستند. متاسفانه ما فعلا اطلاعات دقیقی درباره این تبلت Huawei نداریم و باید کمی صبر کرد تا یا گزارش‌های جدید منتشر شوند یا هواوی آن را به صورت رسمی رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)