حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان ناتینگ در راه است: Nothing Phone 2a

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

شروع موبایل‌های ناتینگ با یک گوشی میان‌رده بود اما بعدا یک گوشی رده‌بالاتر با تراشه پرچمدار نسل قبلی معرفی شد. در این بین خبری از گوشی اقتصادی نبوده است اما احتمالا روند تغییر کند. به تازگی می‌شنویم که گوشی ارزان ناتینگ در راه است و شاید نام آن Nothing Phone 2a باشد.

گوشی Nothing Phone 2a

یک موبایل با نام Nothing Phone (2a) در سایت صدور گواهی BIS مشاهده شده است که نشان می‌دهد به زودی باید معرفی شود. انتظار می‌رود این دستگاه نسخه مقرون به صرفه تری از Nothing Phone (2) باشد.

سایت گواهی BIS شماره مدل دستگاه را A142 ثبت می‌کند. این شماره مدل با شماره مدل AIN142 که اوایل این هفته فاش شد متفاوت است. با این حال، این امکان وجود دارد که دو شماره مدل، نمونه‌های مختلف منطقه‌ای یک دستگاه را نشان دهند.

گواهی BIS همچنین نشان می دهد که Nothing Phone (2a) باتری متفاوتی نسبت به Nothing Phone (2) خواهد داشت. شماره مدل باتری NT03 است.

شایعات حاکی از آن است که Nothing Phone (2a) رابط Glyph برای کنترل LEDها را در قاب پشتی خود حفظ خواهد کرد. این یکی از عناصر امضای طراحی موبایل‌های ناتینگ است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با دوربین سلفی قرار گرفته در سوراخ نمایشگر مجهز شود. با این حال، حدس زده می شود که صفحه نمایش ممکن است یک پنل LTPO و مانند آنچه در Nothing Phone (2) یافت می شود، نباشد.

با توجه به موقعیت آن به عنوان یک محصول مقرون به صرفه‌تر، Nothing Phone (2a) احتمالاً دارای پردازنده میان رده کوالکام Snapdragon یا مدیاتک Dimensity باشد. ظرفیت باتری و جزئیات قیمت گوشی در حال حاضر نامشخص است.

هنوز مشخص نیست که Nothing Phone (2a) چه زمانی عرضه خواهد شد. با این حال، این واقعیت که در سایت صدور گواهینامه BIS مشاهده شده است نشان می دهد که می تواند به زودی شود. پیش‌تر شنیده بودیم که یک محصول جدید ناتینگ اوایل زمستان ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد.

یک محصول جدید ناتینگ اوایل زمستان ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید یک موبایل اقتصادی ناتینگ بتواند برای بازار جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)