حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتوب بخش Playables را برای کاربران پریمیوم عرضه کرد: بازی آنلاین

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

آنطور که پیداست گوگل می‌خواهد تجربه کاربران پریمیوم یوتوب را ارتقا دهد. در راستای این تلاش، یوتوب بخش Playables را برای کاربران پریمیوم عرضه کرده است. این بخش به صورت خلاصه مجموعه‌ای از “بازی‌های آنلاین” را شامل می‌شود که نیاز به نصب ندارد.

یوتوب Playables

مدت کوتاهی پس از اینکه یوتیوب حذف‌کننده‌های تبلیغات این پلتفرم را مسدود کرد، برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس Premium خود ارائه کرده تا مردم را تشویق به خرید اشتراک ماهانه YouTube کنند. بنابراین با خرید اشتراک ماهانه یوتوب نه تنها تبلیغات را نمی‌بینید، بلکه به برخی از ویژگی‌های جالب نیز دسترسی پیدا می کنید.

یوتوب Playables

یوتوب Playables

یوتوب Playables ظاهرا یکی از آن ویژگی‌ها است و طبق گزارش‌ها، اکنون برای مشتریان پریمیوم عرضه شده است. بخش Playables یک قسمت مستقل در برنامه YouTube یا نسخه دسکتاپ آن است که به شما امکان می‌دهد بازی‌های آنلاین سبک Arcade را انجام دهید. برخی از کاربران Premium همین حالا نوتیفیکیشن‌هایی از YouTube دریافت می‌کنند که می‌گوید اکنون می‌توانند Playables را از طریق تنظیمات فعال کنند، مانند تصویر بالا.

هنگامی که به تب Playables بروید، می توانید یکی از 37 بازی موجود فعلی را شروع کنید که یکی از آنها Angry Birds Showdown است. بهترین بخش این است که شما نیازی به دانلود چیزی ندارید، همه بازی‌ها در مرورگر دسکتاپ یا نرم‌افزار YouTube تلفن همراه اجرا می شوند.

ما رویکرد مشابهی را از نتفلیکس نیز دیده‌ایم، اما هنوز باید ببینیم که آیا این رویکرد به خوبی پاسخ می‌دهد یا خیر. در واقع، حتی یوتیوب نیز در مورد آن مطمئن نیست، بنابراین می گوید این سرویس تا 28 مارس 2024 در دسترس خواهد بود و پس از آن تصمیم خواهد گرفت که آیا این بخش را ادامه بدهد یا خیر.

نظر شما چیست؟ این بخش شما را وسوسه می‌کند که اشتراک پولی یوتوب بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)