حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری ردمی K70E مشخص شد + تأیید پشتیبانی از شارژر ۹۰ واتی

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

قرار است که شیائومی در آینده ای نزدیک از گوشی های سری Redmi K70 در کشور چین رونمایی کند. هم اکنون، ظرفیت باتری و توان شارژر ردمی K70E از سوی این شرکت اعلام شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی K70E با باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری در راه است

این برند تیزر جدیدی را در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت. هم اکنون ظرفیت باتری ردمی K70E را می‌دانیم. این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند جدید با فناوری باتری اختصاصی شیائومی عرضه می‌شود که حتی پس از تحمل ۱,۰۰۰ بار سنگین و چرخه‌ های طولانی شارژ، ۹۰ درصد سلامت خود را حفظ خواهد کرد. شیائومی برای دست یافتن به چنین باتری با عمر طولانی، از یک باتری با چگالی انرژی بالا استفاده کرده که با یک الگوریتم شارژ هوشمند برای افزایش عمر، همراه می‌شود.

پوستر منتشر شده

نکته جالب آن است که Redmi K70E حتی با وجود چنین باتری پرظرفیتی ضخامت ۸.۰۵ میلی‌متری دارد. نسل قبلی این تلفن هوشمند با ظرفیت باتری مشابه، ضخامت ۸.۵ میلی‌متری داشت. به تازگی، تصویری از جلوی این تلفن هوشمند در یک تست عملکرد، فاش شده است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که Redmi K70E از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد. تأیید شده است که تراشه مدیاتک Dimensity 8300 Ultra نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد. گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 خواهد بود. احتمالا این گوشی هوشمند با نام POCO F6 5G راهی بازار های جهانی خواهد شد.

بنچمارک Antutu مدیاتک Dimensity 8300 Ultra روی ردمی K70E شیائومی از ۱.۵ میلیون گذشت

با توجه به مشخصات منتشر شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی