حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات نمایشگر ریلمی GT5 Pro منتشر شد + ویدئو

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی GT5 در ماه آگوست رونمایی شد و چند ماهی است که به فروش می‌رسد. یک هفته دیگر، نسخه پرو این تلفن هوشمند نیز معرفی خواهد شد. هم اکنون مشخصات نمایشگر ریلمی GT5 Pro به همراه ویدیویی منتشر شده که طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.

طراحی ریلمی GT5 Pro متفاوت از نسخه استاندارد است

در ابتدا به طراحی GT5 Pro می‌پردازیم. این گوشی هوشمند شباهت زیادی به مدل استاندارد ندارد. ماژول دوربین عریض و مستطیلی شکل GT5 حذف شده و یک ماژول برآمده دایره ای جانشین آن شده است. در این ماژول، سه لنز دوربین دیده می‌شود. این گوشی هوشمند آینده ریلمی دارای یک دوربین پریسکوپی مجهز به سنسور IMX890 سونی بوده که قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که ریلمی جی تی ۵ معمولی دوربین تله فوتو ندارد.

ویدئو

به نظر می‌رسد که ماژول دوربین دایره ای شکل Realme GT5 Pro از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است. قاب پشتی این تلفن هوشمند نیز از چرم گیاهی تولید شده است. دیگر پرداختن به طراحی قاب پشتی این گوشی کافی است. به سراغ مشخصات نمایشگر ریلمی GT5 Pro می‌رویم. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 8T LTPO با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن 1.5K (احتمالا همان ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل به کار گرفته شده در جی تی ۵) برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت را داشته و از فناوری تنظیم نور PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتزی بهره‌مند بوده که می‌تواند ۲۰,۰۰۰ سطح نوری ایجاد کند. پنل به کار گرفته شده دارای تاچ سمپلینگ ریت ۲۱۶۰ هرتزی است.

مشخصات صفحه نمایش ریلمی GT5 Pro

مطابق با گزارش GSMArena، صفحه نمایش ریلمی GT5 Pro دارای لبه های خمیده است. اما این خمیدگی آنقدر کم بوده که وقتی به آن نگاه می‌کنید، به سختی به چشم می‌آید. براساس داده های منتشر شده از سوی TENAA، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی خواهد بود. ریلمی GT5 صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی داشت. این گوشی هوشمند آینده ریلمی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین خواهد کرد. نسخه استاندارد از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود.

قیمت Realme GT5 Pro

افشای اطلاعات از سوی یک خرده فروش چینی نشان داد که مدل پایه Realme GT5 Pro با قیمت ۳,۵۰۰ یوآن (معادل ۵۰۰ دلار یا ۴۵۰ یورو) به دست کاربران خواهد رسید. البته این میزان بدون احتساب مالیات های محلی و غیره است. برای مقایسه، نسخه پایه (۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی) ریلمی GT5 معمولی با قیمت ۳,۰۰۰ یوان (۴۲۳ دلار) عرضه شد. می‌دانیم که نسخه پایه ریلمی جی تی ۵ پرو نیز دارای ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

ریلمی GT5 با پشتیبانی از شارژر ۲۴۰ واتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی