حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی S24 سامسونگ سلام کنید: طراحی چند نسل قبل آیفونی؟!

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ، شایعات

مدت زیادی بود که تیتر “سلام کنید!” نداشتیم و چه بهتر که این تیتر را برای اولین نگاه غیررسمی به پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ استفاده کنیم. بیاید تا به گلکسی S24 سامسونگ سلام کنیم. دستگاهی که به نظر می‌رسد طراحی چند نسل قبل آیفون‌ی را استفاده خواهد کرد.

رندر غیررسمی گلکسی S24 سامسونگ

در حالی که حداقل چهار ماه تا معرفی رسمی سری گلکسی اس ۲۴ فاصله داریم، یک رندر غیررسمی از منبع قابل اعتماد منتشر شده و اولین نگاه به طراحی احتمالی Galaxy S24 را به ما می دهد.

رندر غیررسمی گلکسی S24

رندر غیررسمی گلکسی S24

همانطور که انتظار دارید، مدل پایه گلکسی اس ۲۴ کوچکترین گوشی پرچمدار آتی سامسونگ خواهد بود. این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است. براساس این رندر باید گفت طراحی لبه‌های Galaxy S24 کاملاً صاف خواهد بود که این بزرگترین تغییر قابل مشاهده است. این دستگاه لبه‌های گرد و فریم فلزی را مانند مدل قبلی خود حفظ می کند.

طبیعتا قسمت جلویی دستگاه تقریباً به طور کامل توسط صفحه نمایشی پوشانده شده است که یک سوراخ دایره‌ای برای دوربین سلفی دارد. ابعاد گلکسی اس ۲۴ در این رندر 147 در 70.5 در 7.6 میلی متر در نظر گرفته شده که در مقایسه با ابعاد 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی متر گلکسی S23 کمی بلندتر و کمی باریکتر از مدل قبلی خود است.

رندر غیررسمی گلکسی S24

رندر غیررسمی گلکسی S24

این دستگاه دارای سه دوربین روی قاب پشت است که با حلقه‌های جداگانه بیرون زده‌اند، دقیقا شبیه به Galaxy S23 و اکثر موبایل‌های جدید سامسونگ.

طبق انتظار این دستگاه دارای یک پورت USB Type-C، یک شیار سیم کارت، یک میکروفون و یک بلندگو در پایین است. در بالا، دو میکروفون دیگر وجود دارد. دکمه‌های قفل و تنظیم حجم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

مشخصات احتمالی گلکسی اس 24 سامسونگ

تراشه احتمالی مورد استفاده در گلکسی اس 24 برای اکثر بازارها اگزینوس 2400 است، اما از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در کانادا، چین و ایالات متحده استفاده خواهد شد.

این دستگاه می تواند صفحه نمایش OLED LTPO با رفرش‌ریت متغیر 120 هرتزی و حداکثر روشنایی حداکثر 2500 نیت داشته باشد. انتظار می رود دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه نماید. همچنین احتمالا حداقل رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی خواهد داشت.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی می کند. این دستگاه می تواند دارای گواهی IP68، بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر این سری پرچمدار سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)