حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های گلوبال هواوی آپدیت HarmonyOS NEXT را نمی‌گیرند، ادامه با EMUI و پشتیبانی اپ‌های اندروید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هفته گذشته برای شما نوشتیم که سیستم عامل HarmonyOS Next هواوی از فایل‌های APK پشتیبانی نمی‌کند. این برای کاربرانی که در بازارهای خارج از چین محصولات هواوی را خریدند نگران‌کننده است. به همین دلیل این شرکت چینی یک اطلاعیه رسمی برای شفاف‌شدن شرایط منتشر نمود. رسما تایید شده که گوشی های گلوبال هواوی آپدیت HarmonyOS NEXT را نمی‌گیرند و ادامه راه را با EMUI و پشتیبانی اپ‌های اندروید خواهند پیمود.

ادامه پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید در گوشی های گلوبال هواوی

هواوی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرد و یکی از موضوغات اصلی آن عدم پشتیبانی از فایل‌های apk اندروید است. ریچارد یو، مدیر عامل هواوی، اعلام کرد که سیستم عامل جدید آماده عرضه برای کاربران نهایی است و این باعث سردرگمی مالکان هواوی در سراسر جهان شد که آینده دستگاه آن‌ها با این شرایط جدید چه خواهد شد.

یک هفته پس از اعلام این خبر، هواوی توضیحی مبنی بر عدم دریافت سیستم عامل جدید توسط گوشی‌های گلوبال‌ش صادر کرد. تلفن‌های همراه و تبلت‌ها هواوی که در بازار خارج از چین به فروش رسیده‌اند، به استفاده از رابط کاربری EMUI ادامه می‌دهند. این رابط کاربری روی پروژه متن باز اندروید بدون نام تجاری و برنامه‌های متعلق به Google است و پشتیبانی از فایل‌های apk در آن باقی خواهد ماند.

رندر Nova 11 SE

هواوی می‌گوید که “به افزایش پشتیبانی خود از توسعه دهندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد”.

برای چندمین مرتبه مدیران مختلف هواوی اطمینان دادند که پشتیبانی از تلفن‌ها و تبلت‌ها در بازارهای جهانی همچنان در حال انجام خواهد بود و این شرکت همچنان خود را به عنوان یک تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار بزرگ در دنیای تلفن‌های همراه می‌بیند.

ما همچنین تأیید رسمی داریم که هواوی به استفاده از برند Emotion UI (EMUI) برای دستگاه‌های خارج از چین ادامه می‌دهد تا زمانی که کاملاً مطمئن شود که مشتریان آماده پذیرش انتقال به HarmonyOS هستند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید کاربران گوشی‌های گلوبال هواوی از وضعیت پشتیبانی نرم‌افزاری خود راضی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)