حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود که شیائومی در سال ۲۰۲۴ از دو گوشی هوشمند تاشو رونمایی کند‌. Mix Fold 4 در نیمه دوم سال آینده میلادی معرفی می‌شود. اما این کمپانی در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ از شیائومی میکس فلیپ رونمایی خواهد کرد. هم اکنون اطلاعات جدیدی از این تلفن هوشمند تاشو به بیرون درز کرده است.

شیائومی میکس فلیپ احتمالا در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

به گفته یک منبع آگاه چینی، شیائومی چند دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در دست توسعه دارد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که Redmi K70، تبلت‌ آینده این شرکت و گوشی تاشو کوچکی به نام Mix Flip از چیپست مذکور برخوردار خواهند بود. به نظر می‌رسد تبلتی که این افشاگر اطلاعات درباره آن صحبت می‌کند شیائومی پد ۷ پرو باشد.

گزارش های اخیر نشان داده اند که این محصول دارای صفحه نمایش LCD ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. این تبلت از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار بوده و ماژول دوربین آن همانند سری شیائومی ۱۴ طراحی مربعی دارد. احتمالا گوشی تاشو موردنظر این افشاگر اطلاعات نیز همان Xiaomi Mix Flip است.

گوشی تاشو میکس فلیپ ۳

گوشی تاشو میکس فلیپ ۳

گوشی هوشمندی در ماه سپتامبر با شماره مدل 2311BPN23C در میان داده های IMEI مشاهده شد. حدس زده می‌شود که شیائومی میکس فلیپ ممکن است با شیائومی ۱۴ اولترا در آوریل ۲۰۲۴ رونمایی شود. همچنین گفته می‌شود که نسل اول Mix Flip در انحصار بازار چین باقی مانده و در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. این گوشی هوشمند تاشو در بازار چین با Honor Magic Flip و Vivo X Flip 2 به رقابت خواهد پرداخت. انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند نیز در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی شوند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره سایر مشخصات Xiaomi Mix Fold Flip در دست نیست. اما طرح شماتیک این تلفن هوشمند نشان می‌دهد که دارای دوربین سه‌گانه در قاب پشتی خواهد بود. این گوشی تاشو قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی میکس فولد ۴ در بازار جهانی عرضه خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو کوچک آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی