حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X7 Pro اولین گوشی هوشمند جهان با دو دوربین تله فوتو پریسکوپی خواهد بود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو در روز پنجشنبه (۲۳ نوامبر/۲ آذر) گوشی های هوشمند سری Reno 11 و تبلت Pad Air 2 را در چین معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت پس از برگزاری مراسم رونمایی، بر روی اوپو Find X7 Pro تمرکز کند. احتمالا این تلفن هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو، مشخصات دوربین Find X7 Pro را به اشتراک گذاشته است.

چهار لنز دوربین در قاب پشتی اوپو Find X7 Pro قرار خواهد گرفت

افشای اطلاعات از سوی DCS نشان می‌دهد که Oppo Find X7 Pro اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین تله فوتو پریسکوپی دوگانه خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از دوربین چهارگانه برخوردار است. نسل قبلی این دستگاه، دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود بود. گفته می‌شود سه سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 برای دوربین اصلی اوپو فایند ایکس۷ پرو در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX890 با اندازه 1/1.56 اینچ) با قابلیت زوم اپتیکال ۲.۷ برابری و دوربین تله فوتو دیگری با وضوح ۵۰ مگاپیکسل (سنسور سونی IMX858 با اندازه 1/2.4 اینچ) و قابلیت زوم اپتیکال ۶ برابری است. بر اساس گزارشات دیگر، این دستگاه به دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز می‌شود.

Find X6 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، اوپو Find X7 Pro از فناوری جدید XCD برخوردار بوده که با همکاری Hasselblad کالیبراسیون رنگی پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند. این سیستم دوربین نوآورانه در Find X7 Pro نوید ارائه یک تجربه عکاسی با کیفیت بالا و همه کاره را می‌دهد. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. Find X7 استاندارد نیز به مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز می‌شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سری Find X7 قبل از جشنواره بهار چین  در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه رونمایی شوند‌. هنوز مشخص نیست که این دستگاه ها راهی بازار جهانی نیز خواهند شد یا خیر.

سری Find X7 اوپو احتمالا تا اواخر بهمن ماه رونمایی می‌شود

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری فایند ایکس۷ اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی