حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Find X7 اوپو احتمالا تا اواخر بهمن ماه رونمایی می‌شود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

تقریباً تمام کمپانی های بزرگ سازنده گوشی‌ های هوشمند چینی در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن همراه پرچمدار جدید خود در سال جاری میلادی، هستند. اما به نظر می‌رسد که اوپو استراتژی متفاوتی را دنبال می‌کند. این شرکت در ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) از سری Reno 11 رونمایی خواهد کرد. اما بعید است که سری Find X7 اوپو در سال جاری میلادی معرفی شود.

سری Find X7 اوپو تا ۲۸ بهمن ماه معرفی خواهد شد

بر اطلاعات فاش شده، گوشی های پرچمدار Nubia Z60 Ultra، آنر Magic 6 Pro و Find X7 Pro قبل از جشنواره چینی اسپرینت ۲۰۲۴ (که بین ۱۰ تا ۱۷ فوریه سال آینده میلادی برگزار می‌شود) معرفی خواهند شد. منبع اطلاعات مذکور، ادعا می‌کند که Z60 Ultra در دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. Honor Magic 6 Pro و Find X7 Pro نیز تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه (اواخر بهمن ماه) معرفی می‌شوند. این افشاگر ها نشان می‌دهد که سری X7 زودتر از سری Find X6، که در ماه مارس سال جاری میلادی معرفی شد، رونمایی خواهد شد.

Find X6 Pro

اوپو Find X7 و X7 Pro به ترتیب دارای تراشه های Dimensity 9300 و Snapdragon 8 Gen 3 خواهند بود. اوپو تأیید کرده که این سری از تلفن های هوشمند، با قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای وارد بازار می‌شوند. اما احتمالاً این ویژگی تنها با مدل پرو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سری Find X7 دارای سیستم دوربین HyperTone است. تأیید شده که این دوربین در OnePlus 12 و Reno 11 نیز به کار گرفته خواهد شد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که Find X7 Pro از سنسور ۱ اینچی LYT-900 برخوردار باشد. گفته می‌شود که این سنسور، نسخه اصلاح شده IMX989 خواهد بود. بر اساس گزارش های قبلی، اوپو فایند ایکس۷ پرو از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 2K برخوردار است. این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (LYT-900) برای دوربین اصلی استفاده کرده و از دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی (LYT-700) و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این تلفن هوشمند رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 بهره‌مند است.

رندر اوپو Reno 11 درکنار تصویر زنده این گوشی فاش شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی