حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سری نوا ۱۲ نیز همانند سری میت ۶۰ از تراشه های 5G کرین برخوردارند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، هواوی

گفته می‌شود که سری نوا ۱۲ هواوی از تراشه های Kirin 5G برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که Nova 12 از تراشه های سری Kirin 8 بهره‌مند باشد؛ اما نسخه پرو این سری از تلفن های هوشمند هواوی به چیپست های سری Kirin 9 مجهز می‌شود. البته هنوز جزئیات خاصی درباره این گوشی های هوشمند از سوی هواوی تأیید نشده است.

هر دو عضو سری نوا ۱۲ از تراشه های Kirin هواوی برخوردار خواهند بود

با وجود محدودیت های تکنولوژیکی، هواوی همچنان به ساخت دستگاه هایی متمایز از بقیه، ادامه می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که سری نوا ۱۲ دارای برخی ویژگی‌ های انحصاری باشد که حتی در پرچم‌داران مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز وجود ندارد. این ویژگی ها به دلیل وجود برخی از قابلیت های انحصاری Kirin است‌. همانطور که تراشه های Tensor گوگل ویژگی های انحصاری خود را دارند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد ممکن است اتصال ماهواره ای (در یک تلفن هوشمند میان رده) باشد.

پست Digital Chat Station

گفته می‌شود که سری Nova 12 از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض برخوردار است. در قاب پشتی این گوشی های هوشمند، سه لنز دوربین قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه ها وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن (که قابلیت عکسبرداری ماکرو نیز خواهد داشت) وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد. احتمالا برای دوربین تله فوتو نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نوا ۱۲ استاندارد از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. نوا ۱۲ پرو اما از باتری کمی پرظرفیت‌تر ۴,۹۰۰ میلی آمپری بهره‌مند است؛ و شارژر آن نیز توان ۸۸ واتی خواهد داشت.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا سری Nova 12 در دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. با این وجود، توجه به این نکته نیز مهم است که در حال حاضر، میزان عرضه تراشه های کرین، کمتر از میزان تقاضای آن است. بنابراین ممکن است که عرضه سری نوا ۱۲ با مشکلاتی مواجه شود. با این حال، هواوی سخت در تلاش است تا از محدودیت‌های تکنولوژیکی موجود عبور کند و با کمک به توسعه فناوری های جدیدتر به ساخت دستگاه‌های عالی ادامه می‌دهد. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که پرچمداران آینده این شرکت از نظر سخت افزار دوربین، ارتقای قابل توجهی خواهند داشت.

رندر غیررسمی هواوی Nova 12 Pro طراحی متفاوتی را نوید می‌دهد

نظر شما درباره سری نوا ۱۲ هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی