حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس از گلکسی اس ۲۴ اولترا بزرگتر خواهد بود؟

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

زمانی بود که اندازه استاندارد یک موبایل از نظر استیو جابز همان ۳.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲:۳ آيفون ۴ محسوب می‌شد. با این حال زمان گذشت و این نظر به تاریخ پیوست. همواره و همیشه نمایشگر پرچمدار پریمیوم سامسونگ از اپل بزرگتر بوده است، سال آینده اما شاید شرایط تغییر کند. شنیده می‌شود که نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس از گلکسی اس ۲۴ اولترا بزرگتر خواهد بود.

نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس

آنطور که در یک گزارش غیررسمی آمده است، اندازه نمایشگر iPhone 16 Pro Max حدود ۶.۸۶ اینچ خواهد بود. این بزرگترین آیفونی خواهد بود که تا کنون اپل ساخته است. در مقابل اما کره‌ای‌ها چه راهبردی دارند؟ آن‌ها سالهاست که اندازه نمایشگر مدل اولترا خود را تغییر نداده‌اند.

توییت ice universe به این اشاره دارد که نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا حدودا ۶.۷۹ اینچ است. اگر بخواهیم حدود حساب کنیم، نمایشگر iPhone 16 Pro Max باید تقریبا ۰.۱ اینچ بزرگتر از Galaxy S24 Ultra باشد.

هر چند این ۰.۱ اینچ آنقدرها قرار نیست در تجربه کاربری کسی تاثیر بگذارد اما همین اختلاف کوچک سبب می‌شود که نماینده اپل بزرگتر از نماینده سامسونگ باشد، برای اولین بار در تاریخ!

هر چند هنوز نمی‌دانیم که این اندازه نمایشگر با گوشه‌های گرد آیفون چطور محاسبه شده است. می‌دانیم که مدل‌های اولترا سامسونگ گوشه‌های تیزتری دارند و باید معیار سنجش قطر نمایشگر را پس از معرفی این محصولات بررسی کنیم.

با این حال برای اولین بار در تاریخ این پرچمدار اپل است که نمایشگر بزرگتری نسبت سامسونگ دارد! نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ تصمیم به تغییر اندازه نمایشگر در گلکسی اس ۲۵ اولترا بگیرد؟ در نهایت انداره موبایل‌های ما تا کجا پیش می‌رود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)