حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سفید اوپو Find X7 در چین عرضه شد

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | اوپو

اوپو گوشی پرچمدار Find X7 خود را درکنار مدل پیشرفته‌تر Find X7 Ultra در اوایل سال جاری میلادی عرضه کرد و این مدل تاکنون در رنگ‌های مشکی، آبی تیره، قهوه‌ای روشن و بنفش در دسترس بوده است. امروز، اوپو گزینه رنگ دیگری از گوشی Find X7 را به این فهرست اضافه کرده است: سفید.

رنگ سفید اوپو Find X7

سری Find X7 اوپو برای اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد. این مدل‌ها به‌عنوان جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت شرکت وارد بازار شدند. مدل پایه Find X7 در رنگ‌های مختلف ازجمله مشکی، آبی تیره، قهوه‌ای روشن و بنفش عرضه شد. این مدل درحال‌حاضر یک گزینه رنگ سفید جدید در بازار چین دریافت می‌کند و درکنار انواع رنگ‌های موجود به‌فروش می‌رسد.

رنگ سفید اوپو Find X7

رنگ سفید اوپو Find X7

Oppo Find X7 دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی منحنی OLED است که وضوح 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه رده‌بالا مجهز به تراشه MediaTek Dimensity 9300 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه شده است. انرژی این گوشی توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع سیمی 100 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین پشتی دارای ترکیب سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی می‌باشد. درهمین‌حال، دوربین جلویی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است. به‌غیر از رنگ‌های جدید، تفاوت دیگری از نظر طراحی، مشخصات و قیمت در نوع تازه عرضه‌شده وجود ندارد. قیمت این گوشی از 3999 یوان (تقریباً 552 دلار آمریکا) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی شروع می‌شود.

نظر شما درباره رنگ سفید اوپو Find X7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

رنگ سفید قشنگی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی