حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های سری Honor 100 با تراشه های اسنپدراگون در بنچمارک Geekbench مشاهده شدند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

قرار است که گوشی های هوشمند سری Honor 100 در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) و در کشور چین معرفی شوند. این سری، شامل دو مدل پرو و استاندارد خواهد بود. در حال حاضر و پیش از رونمایی رسمی، این تلفن های هوشمند آینده آنر در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده اند.

گوشی های سری آنر ۱۰۰ از تراشه های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردارند

با آنر ۱۰۰ استاندارد شروع می‌کنیم. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل MAA-AN00 بوده و از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ (با شماره مدل SM7550) برخوردار است. لیست بنچمارک Geekbench حداکثر فرکانس این تراشه را ۲.۶۳ گیگاهرتز نشان می‌دهد. مدل حاضر شده در این بنچمارک دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ بوده است. Honor 100 در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۱۱۳۹ شده است. این دستگاه در تست های چند هسته ای نیز امتیاز ۳۳۷۵ را ثبت کرده است.

آنر ۱۰۰ در میان داده های Geekbench

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، آنر ۱۰۰ پرو نیز در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (دارای شماره مدل SM8550) بهره می‌برد. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 740 برخوردار بوده و حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتزی دارد. این تلفن هوشمند آینده آنر به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ بهره می‌برد و نسخه حاضر شده در بنچمارک مذکور، ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد. Honor 100 Pro در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۱۸۸۲ و ۴۹۲۳ شده است. بر اساس داده های بنچمارک Geekbench، گوشی های سری Honor 100 در بخش «میان‌رده های پریمیوم» قرار می‌گیرند.

آنر ۱۰۰ پرو در میان داده های بنچمارک Geekbench

آنر، طراحی این سری از تلفن های هوشمند خود را به نمایش گذاشته است. مطابق با گزارش منبع، Honor 100 از ماژول دوربین نیم دایره شکلی بهره می‌برد. نسخه پرو اما ماژول دوربین بیضوی نامنظمی دارد. انتظار می‌رود که در روز های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی های هوشمند آینده آنر منتشر شود.

آنر ۱۰۰ پرو در تصاویر واقعی دیده شد، طراحی و رنگ خاص

نظر شما درباره سری Honor 100 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی