حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V30 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

چندی پیش کوالکام از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی کرد. هم اکنون این تراشه در گوشی های سری شیائومی ۱۴ و سری iQOO 12 به کار گرفته شده است. گزارش ها نشان می‌دهند که این سازنده تراشه، در حال آماده شدن برای رونمایی از دو چیپست جدید از سری ۷ اسنپدراگون است. انتظار می‌رود که اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در اواخر ماه جاری میلادی یا در اوایل ماه آینده معرفی شود. هم اکنون، ویوو V30 با برخورداری از این تراشه در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

ویوو V30 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

گزارش های قبلی نشان داده اند که ویوو روی دو گوشی V30 و 30 Pro با شماره مدل های V2318 و V2319 کار می‌کند. هم اکنون ویوو وی ۳۰ در میان داده های Vulkan Geekbench ظاهر شده و عملکرد GPU خود را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند موفق به کسب امتیاز ۴۱۶۷ شده است. به نظر می‌رسد که تراشه به کار گرفته شده در این دستگاه، Snapdragon 7 Gen 3 باشد. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ در بنچمارک مذکور حاضر شده است. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از یک هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز برخوردار است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد.

داده های Geekbench

مطابق با گزارش Gizmochina، هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی رونمایی سری Vivo V30 وجود ندارد. انتظار می‌رود ویوو گوشی‌های هوشمند Vivo S18 و Vivo S18 Pro را در چین عرضه کند. احتمالا S18 و S18 Pro به ترتیب دارای تراشه های Snapdragon 7 Gen 3 و Dimensity 9200 Plus خواهند بود. گمان می‌رود که ویوو وی ۳۰ نسخه بهینه سازی شده S18 باشد. احتمالا سری V30 در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی خواهد شد.

مشخصات اسنپدراگون ۷ نسل ۳ فاش شد: به‌کارگیری فرآیند ساخت ۴ نانومتری TSMC

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ویوو چیست؟ آیا اسنپدراگون ۷ نسل ۳ عملکرد خوبی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی