حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک خودروساز دیگر وارد دنیای موبایل شد: Polestar Phone را ببینید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | خودرو، موبایل

دوماه پیش بود که با معرفی گوشی NIO Phone شاهد ورود یک خودروساز به دنیای موبایل بودیم. حالا اما یک خودروساز دیگر وارد دنیای موبایل شده و می‌توانید از همین حالا Polestar Phone را ببینید.

طراحی خاص Polestar Phone

برند Polestar در زمینه ساخت خودروهای برقی فعالیت می‌کند. آن‌ها برنامه‌های خود برای عرضه یک گوشی هوشمند ساخت Meizu را رسما اعلام کردند. حالا ما اولین نگاه خود را به این دستگاه می‌توانیم داشته باشیم. این شرکت در مراسم افتتاحیه روز Polestar خود، طراحی خاص Polestar Phone را به نمایش گذاشت.

این موبایل دارای زبان طراحی خاص برند Meizu است که در سری Meizu 20 دیده بودیم. با قاب فلزی تخت و سه ماژول دوربین منفردِ بیرون زده از قاب پشتی یک ظاهر کاملا قابل انتظار دارد اما جزئیات طراحی است که آن متمایز می‌کند.

در بخشی از ویدئو دیدیم که یک دوربین اصلی 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 در کنار یک لنز تله فوتو 70 میلی‌متری (f/2.0) و یک لنز فوق عریض 15 میلی‌متری با دیافراگم f/2.4 روی قاب پشتی قرار دارد. درباره رزلوشن این دوربین‌ها اطلاعاتی ارائه نشده است.

گوشی Polestar Phone همچنین دارای یک صفحه نمایش مسطح با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دارد. حاشیه این نمایشگر در ویدئویی که می‌بینیم بسیار کم و جذاب به نظر می‌رسد. روی لبه کناری لوگو نوشته Polestar و روی قاب پشتی لوگو این برند نقش بسته‌است.

موضوعی که دوست داریم بیشتر درباره آن بدانیم اما هنوز چیزی درباره آن مشخص نیست، آن است که Polestar چگونه گوشی آینده خود برای خودروهایش بهینه می‌کند.

برند Meizu توسط خودروسازی جیلی خریداری شد و نرم‌افزار اتومبیل Flyme Auto خود را توسعه داده است. با این حال، گزارش‌هایی از چین نشان می‌دهد که Polestar Phone شاید Polestar OS را ارائه دهد که احتمالاً با همکاری Meizu توسعه یافته است.

این دستگاه به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی می شود، به این معنی که احتمالا باید منتظر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، رم فراوان و شارژ سریع نیز باشیم. شایعه شده که Polestar Phone انحصاری بازار چین است، اما قبل از نتیجه گیری سریع، باید منتظر جزئیات بیشتر و معرفی رسمی باشیم.

گوشی NIO Phone رسما رونمایی شد: ورود یک خودروساز به بازار موبایل

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ورود خودروسازها با بازار موبایل می‌تواند موفقیت آمیز باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)