حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ CMF زیربرند جدید این شرکت با محوریت ساعت هوشمند و ایربادز معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند ناتینگ که خود به‌نوعی تازه تأسیس محسوب می‌شود، امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که درحال راه‌اندازی یک برند فرعی جدید با نام CMF است. «CMF by Nothing» در اواخر سال جاری یک مدل ایربادز و ساعت هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه را عرضه خواهد کرد.

ناتینگ CMF

به‌گفته‌ی مدیرعامل ناتینگ، کارل پی، هدف زیربرند جدید این است که «طراحی بهتر را در دسترس‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کنیم، بنابراین مشتریان گسترده‌تری را جذب می‌کنیم که برای استارت‌آپ مهم است.» در اعلامیه امروز، کارل پی استدلال می‌کند که در بخش مقرون‌به‌صرفه لوازم الکترونیکی مصرفی، چیز زیادی برای هیجان‌انگیز کردن وجود ندارد و شاید تنها بتوان ایربادزهای ارزان قیمت را در این دسته نام برد.

ازنظر لجستیکی، CMF by Nothing توسط یک تیم جداگانه در ناتینگ اداره می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ حواس پرتی از محصولات اصلی این شرکت وجود ندارد. برند اصلی کماکان نوآوری در طراحی را ارائه می‌دهد، درحالی‌که گفته می‌شود CMF طراحی متداول‌تری را ارائه خواهد داد.

نام CMF نیز اشاره‌ای به رنگ، مواد، فرآیند طراحی صنعتی یا احساس و ظاهر یک محصول در دستان کاربران است. در لوگوی این زیربرند نیز مشابه ناتینگ از نقاط استفاده شده است و در ابتدا شبیه «CMT» به‌نظر می‌رسد، اما درحقیقت ترکیب حروف بزرگ و کوچک «f» است.

ناتینگ CMF

ناتینگ CMF

علاوه‌بر تفاوت در دسترس بودن بین دو برند، نقطه مقایسه دیگر آن‌ها ارائه‌ی «آخرین فناوری» درمقابل «کیفیت قابل اعتماد» است. در اواخر امسال، CMF by Nothing ابتدا یک ایربادز و یک ساعت هوشمند عرضه خواهد کرد. جزئیات بیشتر از آن نیز در ماه‌های آینده ارائه می‌شود.

یکی از جزئیاتی که امروزه نمی‌دانیم این است که چه سیستم‌عاملی در ساعت هوشمند این زیربرند استفاده خواهد شد. Wear OS با توجه به گوشی‌های مجهز به اندروید ناتینگ، مطلوب‌ترین گزینه خواهد بود، اما امکان دارد درنهایت شاهد استفاده از یک ساعت هوشمند بدون سیستم‌عامل خاص باشیم. این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های ساعت هوشمند هستند، اما به‌ندرت چیزی خارج از برنامه‌ها/تجربه‌های شخص اول ارائه می‌دهند.

سیستم‌عامل گوگل به‌طور خودکار این اکوسیستم غنی را فراهم کرده و بدون نیاز به کار اضافی، یکپارچگی طبیعی بین گوشی هوشمند و گجت پوشیدنی را ارائه می‌کند. بااین‌حال، Wear OS نسبت‌به یک سیستم‌عامل سبک وزن، باتری بیشتری مصرف می‌کند و بزرگترین دلیلی است که شرکت‌ها در برخی موارد از استفاده از آن اجتناب می‌ورزند.

نظر شما درباره زیربرند جدید CMF متعلق‌به ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی