حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A25 5G سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی گواهی FCC را دریافت کرد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش گوشی های هوشمند سری A خود با رونمایی از گلکسی A25 5G است. به تازگی، این دستگاه در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده. هم اکنون، این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-A256U در وب‌سایت گواهی FCC ظاهر شده است.

گلکسی A25 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ از راه می‌رسد

طبق داده های گواهینامه FCC، گلکسی A25 5G سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این تلفن هوشمند از اتصال NFC و شبکه 5G با باندهای n2/5/25/29/30/41/48/66/70/71/77 پشتیبانی می‌کند.

با توجه به داده های بنچمارک Geekbench، گلکسی ای ۲۵ از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. این گوشی به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۳ و رابط کاربری OneUI مجهز می‌شود. این دستگاه در بخش تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۹۳۷ و ۲۱۰۶ شده است.

داده های FCC

افشای اطلاعاتی قبلی نشان می‌دهد که گلکسی A25 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی خواهد بود. رندر های این گوشی نشان داد که دوربین سلفی، درون ناچ قطره ای شکل قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، هنوز سامسونگ به طور رسمی جزئیاتی را در مورد Galaxy A25 به اشتراک نگذاشته است. انتظار می‌رود که در روز های آینده، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود. Galaxy A25 5G جانشین گلکسی A24 محسوب می‌شود که در آوریل سال جاری میلادی معرفی شده است.

گلکسی A24 نیز از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند

گلکسی A24 دارای تراشه ۸ هسته ای مدیاتک Helio G99 بوده و گران قیمت‌ترین نسخه آن به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی Galaxy A24 دیده می‌شود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

رندر نهایی گلکسی A25 طراحی این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌دهد

نظر شما چیست؟ آیا انتظار پشتیبانی از شارژ سریع‌تری را داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی