حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو مقایسه عمر باتری گوگل پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

پیش از این سرعت شارژ و عمر باتری پیکسل ۸ پرو گوگل را با هم بررسی کردیم و مشخص شده که بهتر از نسل قبل خود است. پیشرفت به نسل قبل خوب است اما یک موضوع بدیهی محسوب می‌شود که حداقل انتظار ما از یک دستگاه جدید خواهد بود، برای مقایسه بهتر باید دید که نسبت به رقبا چه عملکردی دارد. برای پاسخ به این پرسش بیاید ویدئو مقایسه عمر باتری گوگل پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را با هم ببینیم.

عمر باتری گوگل پیکسل ۸ پرو

مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست باتری پیکسل ۸ پرو در مقابل آیفون ۱۵ پرو مکس

مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست باتری پیکسل ۸ پرو در مقابل آیفون ۱۵ پرو مکس

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست باتری پیکسل ۸ پرو در مقابل آیفون ۱۵ پرو مکس انجام شده است. باتری بزرگتر در سمت نماینده گوگل قرار دارد اما نمایشگر رزلوشن بالاتر و تراشه ساخته شده با فناوری قدیمی‌تر می‌تواند برای آن چالش ایجاد کند.

در مقابل نماینده اپل باتری کوچکتری دارد. اندازه نمایشگرها یکسان بوده و تفاوت اصلی دیگر در بخش سیستم عامل خود را نشان می‌دهد. به صورت کلی مجموعه سخت‌افزار و نرم‌افزار است که خروجی عمر باتری را تعیین می‌کند.

بیاید ویدئو مقایسه عمر باتری Pixel 8 Pro با iPhone 15 Pro Max را با هم داشته باشیم:

 

همانطور که دیدید و تقریبا انتظار هم داشتیم، نماینده گوگل شکست می‌خورد. البته این یک شکست کوچک نیست و اختلاف قابل توجهی بین عملکرد بهترین موبایل حاضر گوگل با بهترین نماینده اپل وجود دارد.

شاید بخش زیادی از این موضوع به تفاوت سیستم عامل بازگردد و بخشی از آن متوجه تراشه ساخته شده روی فناوری قدیمی‌تر باشد.

نظر شما چیست؟ عمر باتری در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟ پیش از این ویدئو تست سرعت پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس را نیز منتشر کرده بودیم که می‌توانید آن از اینجا ببینید:

ویدئو تست سرعت پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)