حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری گلکسی S24 سامسونگ شاید ۲۷ دی ماه باشد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود که سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی تلفن های هوشمند پرچمدار جدید خود را معرفی کند. یک افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که تاریخ رونمایی سری گلکسی S24 هفدهم ژانویه (۲۷ دی ماه) خواهد بود.

سری گلکسی S24 سامسونگ زودتر از نسل قبل رونمایی می‌شود

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده سامسونگ، این غول فناوری کره جنوبی، در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) از گوشی های هوشمند سری گلکسی S24 رونمایی خواهد کرد. این سری شامل Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra است. انتظار می‌رود رویداد معرفی در سانفرانسیسکو ایالات متحده برگزار شود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، سامسونگ آخرین نسل از گوشی های پرچمدار خود را یک ماه زودتر از نسل های قبلی معرفی خواهد کرد. سری Galaxy S23 در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ رونمایی شدند.

به تازگی گزارشی منتشر شده که رنگ‌بندی سری گلکسی اس ۲۴ را فاش می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، گوشی های Fan Edition سامسونگ دارای مشخصات بالارده به همراه برچسب قیمتی نسبتاً مقرون به صرفه هستند. برچسب قیمت پایین‌تر معمولاً به این دلیل است که شرکت برخی از ویژگی‌های پیشرفته را نادیده می‌گیرد یا برخی از عناصر طراحی حذف می‌کند.

تصویر قاب های محافظ سری گلکسی S24 فاش شد: عدم وجود هیچ تغییر عمده ای در طراحی

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، به خاطر داشته باشید که این گزارش، تنها در حد یک شایعه بوده و سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی سری گلکسی اس ۲۴ را مشخص نکرده است. بنابراین ممکن است که این گزارش نادرست باشد.

نظر شما درباره سری گلکسی اس ۲۴، این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی