حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر قاب های محافظ سری گلکسی S24 فاش شد: عدم وجود هیچ تغییر عمده ای در طراحی

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هنوز زمان زیادی تا معرفی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ باقی مانده است. با این وجود اما شایعات و گزارشات مختلفی درباره این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده است. هم اکنون، تصویر قاب های محافظ سری گلکسی S24 فاش شده است. تصاویر مذکور، طراحی گوشی های هوشمند پرچمدار آینده این شرکت را نشان می‌دهد.

تصویر قاب های محافظ سری گلکسی S24 شایعات گذشته را تأیید می‌کند

افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، با انتشار پستی در ویبو، تصویر قاب های محافظ TPU سری گلکسی S24 را به اشتراک گذاشت. با نگاهی به این تصاویر، متوجه می‌شویم که گوشی های پرچمدار آینده این غول فناوری کره جنوبی هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نسبت به مدل‌های قبلی خود نخواهند داشت. به عبارت دیگر، سری Galaxy S24 دارای عناصر طراحی مشابه سری Galaxy S23 خواهد بود. قابل ذکر است که قاب های محافظ TPU مطابق با رندرهای CAD لو رفته است که توسط یک افشاگر دیگر اطلاعات به نام OnLeaks، به اشتراک گذاشته شده بود.

قاب های محافظ سری گلکسی اس ۲۴

قاب محافظ گلکسی اس ۲۴ اولترا

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، گلکسی اس ۲۴ اولترا همانند نسل قبل چینش عمودی دوربین های قاب پشتی را حفظ خواهد کرد‌. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX خواهد بود. یک دوربین تله فوتو و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی نیز برای این گوشی هوشمند پرچمدار در نظر گرفته می‌شود. علیرغم شباهت کلی طراحی، پیشرفت های جزئی وجود خواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا سال گذشته حاشیه اطراف صفحه نمایش کمتری دارد. شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد بود. استفاده از تیتانیوم به کاهش وزن Galaxy S24 Ultra کمک خواهد کرد.

باتری سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد: افزایش ظرفیت در مدل‌های استاندارد و پلاس

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پریمیوم پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند بار دیگر توجه کاربران را به سوی خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی