حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت گلکسی A15 5G سامسونگ به بیرون درز کرد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید است که انتظار می‌رود در ماه های آینده معرفی شود. مشخصات و قیمت گلکسی A15 5G به بیرون درز کرده است. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این تلفن هوشمند در دو نسخه 4G و 5G راهی بازار اروپا می‌شود.

گلکسی A15 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

یک افشاگر اطلاعات با انتشار توییتی مشخصات گلکسی A15 5G را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و قابلیت زوم ۱۰ برابری را در اختیار کاربران می‌گذارد. دو دوربین دیگر وضوح ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. احتمالا دوربین سلفی این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شود.

گلکسی A14 4G

Galaxy A14

گلکسی A15 5G تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت و از کارت حافظه microSD نیز (تا حداکثر ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود. تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. Galaxy A15 5G به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ برخوردار بوده و در نسخه ها ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این گوشی در رنگ های مشکی و آبی عرضه می‌شود.

گلکسی A15 4G سامسونگ با تراشه Helio G99 و اندروید ۱۴ در Geekbench مشاهده شد

قیمت نسخه Galaxy A15 5G

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، بر اساس داده های بنچمارک Geekbench می‌دانیم نسخه 4G گلکسی A15 از تراشه مدیاتک هلیو G99 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ برخوردار خواهد بود. در حال حاضر نمی‌دانیم که این گوشی چه زمانی معرفی خواهد شد. ادعا شده که نسخه 5G گلکسی A15 با قیمت ۱۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

نظر شما درباره گلکسی A15 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی