حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A15 4G سامسونگ با تراشه Helio G99 و اندروید ۱۴ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

می‌دانیم که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جانشین گلکسی A14 است. ماه گذشته، رندر های این تلفن هوشمند به بیرون درز کرد. رندر های فاش شده نشان می‌دهد این دستگاه دارای صفحه نمایش فلت، جک ۳.۵ میلی متری صدا و درگاه USB type-C خواهد بود. هم اکنون، گلکسی A15 4G سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی A15 4G سامسونگ نمانده است

لیست بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات سخت افزاری Galaxy A15 4G را پیش از رونمایی این دستگاه، فاش کرده است. طبق لیست بنچمارک مذکور، این گوشی هوشمند آینده سامسونگ (SM-A155F)، دارای تراشه ۸ هسته ای مدیاتک Helio G99 خواهد بود. این تراشه، از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برخوردار است. نسخه حاضر شده در گیک‌بنچ دارای ۴ گیگابایت رم بوده و از اندروید ۱۴، به همراه رابط کاربری One UI، بهره می‌برد. این تلفن هوشمند توانسته به ترتیب امتیازات ۷۴۳ و ۲۰۰۵ را در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench کسب کند.

داده های بنچمارک Geekbench

مطابق با گزارش Mysmartprice، در حال حاضر، تاریخ رونمایی گلکسی A15 سامسونگ مشخص نیست. در صورتی که این دستگاه گواهینامه های بیشتری دریافت کند، جزئیات بیشتری از آن خواهیم دانست. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد این گوشی هوشمند جانشین گلکسی A14 خواهد شد که اوایل سال جاری معرفی شده بود. Galaxy A14 در دو نسخه 4G و 5G عرضه شد. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح FullHD+ هستند. این گوشی هوشمند برای امنیت بیشتر به سنسور اثرانگشت (موجود بر روی دکمه پاور) مجهز شده است. نسخه 4G گلکسی A14 از تراشه ۸ هسته ای مدیاتک Helio G80 بهره می‌برد. در حالی که گلکسی A14 5G با تراشه Dimensity 700 به دست کاربران رسید. هر دو این تلفن های هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بودند و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

تصویر جدید گلکسی A15 سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره Galaxy A14 4G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی