حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی Galaxy Z Flip 5 Retro سامسونگ به مناسبت ۲۰ سالگی یک گوشی تاشو محبوب قدیمی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از انتشار اخباری درباره احتمال رونمایی از یک نسخه جدید از گوشی تاشو جدید سامسونگ، این اتفاق رسما رخ داد. این گوشی جدید نسخه Retro (قدیمی-مانند) گلکسی زد فلیپ ۵ است. معرفی Galaxy Z Flip 5 Retro سامسونگ به مناسبت ۲۰ سالگی یک گوشی تاشو محبوب قدیمی انجام شده است.

سامسونگ Galaxy Z Flip 5 Retro

سامسونگ سابقه غنی در بازار گوشی‌های تاشو دارد. این برند کره‌ای می‌خواهد به یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های تاشو دو دهه پیش خود ادای احتمارم کند. این گوشی تاشو تاثیرگذار قدیمی را با مدل Samsung E700 می‌شناسیم. کره‌ای‌ها با عرضه نسخه محدود Galaxy Z Flip 5 Retro می‌خواهند یادوخاطره آن را زنده نگاه دارند، و البته همزمان کمی بیشتر بفروشند!

Galaxy Z Flip 5 Retro

Galaxy Z Flip 5 Retro

سامسونگ Galaxy Flip 5 Retro دارای همان ترکیب رنگ آبی‌نفتی و نقره‌ای نمادین E700 است. این دستگاه با برخی تغییرات نوستالژیک در رابط گرافیکیِ پیکسلی و انیمیشن منظره شهری بر روی صفحه بیرونی خود ارائه می‌شود.

سامسونگ این نسخه خاص از گلکسی زد فلیپ ۵ را در جعبه‌ای با عکس E700 و Galaxy Z Flip 5 به فروش می‌رساند. این جعبه شامل قاب محافظ ویژه با طرخ‌های متنوع و استیکر لوگوهای مختلف سامسونگ از جمله لوگو ۳ ستاره است. این نسخه همچنین شامل یک کارت کلکسیون سامسونگ E700 است که شماره سریال منحصر به فرد آن حک شده است.

فروش گلکسی زد فولد ۵ رترو ادیشن به تعداد محدود از اول نوامبر در کره جنوبی و همچنین از ۲ نوامبر در بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا انجام خواهد شد. متاسفانه درباره قیمت اطلاعاتی نداریم اما انتظار افزایش قیمت زیادی هم وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ این نسخه خاص برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)