حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس 12R فاش شد: به کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

کوالکام به تازگی تراشه بالارده جدید خود را با نام «اسنپدراگون ۸ نسل ۳» معرفی کرده است. سازندگان گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های پرچمدار خود، مانند وان پلاس ۱۲، با این تراشه هستند. هم اکنون مشخصات وان پلاس 12R فاش شده است. این دستگاه از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 سال گذشته بهره می‌برد.

وان پلاس 12R با دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی در راه است

یک افشاگر اطلاعات با نام ShishirShelke1، مشخصات وان پلاس 12R را به اشتراک گذاشته است. قابل توجه‌ترین تغییر این تلفن هوشمند نسبت به نسل قبل استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. OnePlus 11R از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کرد. انتظار می‌رود که این تراشه جدید، عملکرد 12R را بهبود بخشیده و باعث افزایش عمر باتری این تلفن هوشمند شود. سیستم دوربین نیز با گنجاندن یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری ارتقا پیدا خواهد کرد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی OnePlus 11R است. صفحه نمایش شاهد بهبود چشمگیری در روشنایی خواهد بود. روشنایی نمایشگر 12R به ۳,۰۰۰ نیت خواهد رسید. صفحه نمایش OnePlus 11R دارای حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت است. گفته می شود فریم این گوشی آینده وان پلاس به جای پلاستیک از فلز ساخته خواهد شد.

وان پلاس 11R

OnePlus 11R

آخرین مورد نیز آن است که OnePlus 12R به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. مطابق با گزارش منبع، افزایش حجم باتری در کنار به کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۲، مطمئنا باعث افزایش شارژدهی گوشی در مقایسه با نسل قبل خواهد شد. نکته جالب آن است که مشخصات OnePlus 12R مشابه Ace 3 است. اطلاعات فاش شده به زمان رونمایی این تلفن هوشمند اشاره ای نمی‌کند. انتظار می‌رود که OnePlus 12R کمی پس از رونمایی OnePlus 12، معرفی شود. احتمالا این تلفن هوشمند در چارک ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

رندر و مشخصات کلیدی وان پلاس 12R فاش شد

نظر شما درباره وان پلاس 12R چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی