حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ و عمر باتری پیکسل ۸ پرو گوگل مشخص شد: بهتر از نسل قبل

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

کمتر از ۱ ماه از رونمایی سری پرچمدار جدید گوگل یعنی خانواده Pixel 8 می‌گذرد. این محصولات در بخش‌های مختلفی پیشرفت کرده‌اند و امیدواریم که در بخش باتری نیز بهتر باشند. به تازگی سرعت شارژ و عمر باتری پیکسل ۸ پرو گوگل مشخص شده و می‌توان گفت که بهتر از نسل قبلی است اما نسبت به رقبا چطور؟

عمر باتری پیکسل ۸ پرو گوگل

گوگل Pixel 8 Pro از یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. این حجم باتری نسبت به نسل قبلی تنها ۱ درصد بزرگ‌تر است. به غیر از این ارتقای بی‌اهمیت، تراشه جدید در کنار سیستم‌عامل به روزشده اندروید ۱۴ باید بتواند عمر باتری بهتری ارائه کند.

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی ماندگاری باتری پیکسل ۸ پرو به عدد ۹۰ می‌رسد که قطعا از ۸۳ پیکسل ۷ پرو بهتر است. با این‌حال اصلا قابل مقایسه با ۱۲۶ گلکسی اس ۲۳ اولترا نخواهد بود. در بخش وب‌گردی و تماشای ویدئو نماینده جدید گوگل نسبت به نسل قبلی خود ارتقا خوبی تچربه می‌کند و این امیدوارکننده است.

سرعت شارژ پیکسل ۸ پرو چقدر است؟

با استفاده از شارژر سیمی ۳۰ واتی گوگل، می‌توانید باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپری این دستگاه را تا ۵۳ درصد شارژ کنید. طبیعتا بهترین عملکرد در دنیای اندروید نیست و شاید گوگل باید روی این زمینه جدی‌تر عمل کند. برای شارژ کامل ۰ تا ۱۰۰ به ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه زمان نیاز است.

نظر شما درباره عملکرد باتری پیکسل ۸ پرو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)