حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بر روی آیپد ایر 12.9 اینچی برای عرضه در ماه‌های آینده کار می‌کند

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

دیجی‌تایمز به‌تازگی گزارش داده است که اپل درحال کار بر روی یک مدل آیپد ایر بزرگ‌تر با نمایشگر 12.9 اینچی است که در صورت عرضه، بزرگترین مدل iPad Air تا به امروز به‌شمار خواهد رفت.

آیپد ایر 12.9 اینچی

دیجی‌تایمز با استناد به منابع صنعتی، تأکید کرده که برخلاف آیپد پرو 12.9 اینچی، iPad Air‌ با نمایشگر 12.9 اینچی از نمایشگر mini-LED برخوردار نیست. این دستگاه درعوض از همان فناوری LCD استفاده‌شده در آیپد ایر فعلی 10.9 اینچی استفاده می‌کند. این اطلاعات در بخش «Before Going to Press» دیجی‌تایمز به‌اشتراک گذاشته شده است، بنابراین انتظار می‌رود فردا اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

تاکنون، آیپد ایر در هر سال تنها در یک اندازه موجود بوده است، بنابراین احتمالاً یک آیپد ایر 12.9 اینچی علاوه‌بر مدل فعلی با نمایشگر کوچکتر ارائه می‌شود، درست مانند آیپد پرو که در هر دو مدل 11 و 12.9 ارائه می‌شود. پیش از این نیز، وب‌سایت 9to5Mac ادعا کرده بود که اپل درحال کار بر روی دو مدل آیپد ایر نسل ششم است. درحالی‌که این نشریه حدس می‌زد که اپل می‌تواند نسخه بزرگتری از آیپد ایر را به همراه نسخه 10.9 اینچی فعلی عرضه کند، گزارش دیجی‌تایمز اولین اشاره مستقیم به یک نوع بزرگتر از آیپد ایر است.

آیپد ایر 12.9 اینچی

آیپد ایر 12.9 اینچی

درمجموع، شایعات حاکی از آن است که آیپد ایر بزرگتر می‌تواند کمی زودتر وارد بازار شود. آیپد ایر فعلی با تراشه M1 بیش از یک سال و نیم پیش عرضه شد و انتظار می‌رود مدل جدیدی با تراشه M2 در ماه‌های آینده عرضه شود.

آیپد ایر 10.9 اینچی کنونی از 599 دلار قیمت دارد، درحالی‌که قیمت آیپد پرو 11 اینچی از 799 دلار شروع می‌شود. احتمالاً مدل 12.9 اینچی iPad Air‌ بین این دو محصول قیمت‌گذاری خواهد شد، اما شایان‌ذکر است که نسل بعدی آیپد پرو اپل به‌دلیل استفاده از فناوری نمایشگر OLED پرهزینه‌شان، شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

نظر شما درباره احتمال عرضه آیپد ایر بزرگتر توسط اپل در ماه‌های آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی