حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات نمایشگر و طراحی ردمی K70 Pro فاش شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره سری ردمی کی ۷۰ به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این برند زیرمجموعه شیائومی از گوشی های مذکور در ماه دسامبر رونمایی کند. این دستگاه ها به عنوان جانشین سری Redmi K60 وارد بازار خواهند شد. هم اکنون، یک افشاگر قابل اعتماد به نام Digital Chat Station جزئیات طراحی و نمایشگر ردمی K70 Pro را به اشتراک گذاشته است.

ردمی K70 Pro دارای نمایشگری با رزولوشن 2K خواهد بود

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، جزئیات نمایشگر به کار گرفته شده در ردمی K70 Pro را فاش کرده است. گفته شده که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش فلت با رزولوشن 2K و حاشیه باریک خواهد بود. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی نسبت به نسل قبل بیشتر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که بهبود های قابل توجهی در زمینه کاهش روشنایی وجود دارد. ادعا شده که این دستگاه دارای فریم فلزی و قاب پشتی شیشه ای است‌. دوربین های K70 Pro چیدمان افقی دارند و این دستگاه ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت.

پست Digital Chat Station

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که نسخه اولیه ردمی کی ۷۰ پرو با رنگ صورتی توسعه یافته است. اما باید دید که آیا این نسخه راهی بازار می‌شود یا خیر. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین می‌کند. قرار است که این تراشه پرچمدار آینده کوالکام در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود.

ردمی کی ۷۰ پرو در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است. این بنچمارک نشان داد که تلفن هوشمند مذکور با ۱۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. انتظار می‌رود که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۱۲۰ میلی آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707 برای دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. Redmi K70 Pro از دوربین تله فوتو ۳.۲ برابری نیز برخوردار خواهد بود.

ردمی K70 Pro شیائومی با اندروید ۱۴ و Snapdragon 8 Gen 3 رصد شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Redmi K70 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی