حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش سهم بازار iOS در امریکا

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، iOS، عملکرد تجاری شرکت ها

بازار موبایل امریکا با دیگر بازارها متفاوت است. سهم دستگاه‌های پریمیوم در این بازار بیشتر بوده و در مجموع علاقه به سمت محصولات اپل در آن پررنگ‌تر است. بر اساس مطالعات جدید بازار باید گفت که افزایش سهم بازار iOS در امریکا نسبت به سال گذشته ثبت شده است. با این‌حال همچنان در یکی از پایین‌ترین نقاط ۵ سال گذشته قرار دارد.

سهم بازار iOS در امریکا

سهم بازار iOS در امریکا

سهم بازار iOS در امریکا

بر اساس جدیدترین گزارش “شرکای تحقیقات هوش مصرف کننده” یا CIRP سیستم‌عامل iOS در سال گذشته انتخاب ۳۹ درصد از مشتریان گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داده است.

این عدد نشان‌دهنده افزایش جزئی نسبت به سال 2022 است، زمانی که iOS حدود 37 درصد از کل کاربران گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

با این حال هر دو عدد در مقایسه با سال‌های 2021 با 44 درصد و 2020 با 46 درصد کاهش قابل توجهی دارد.

داده‌های این نظرسنجی از نظرسنجی سه ماهه CIRP برای مشتریان تلفن همراه ایالات متحده به دست آمده است. داده‌های جدید به وضوح نشان می‌دهد که اندروید همچنان سیستم عامل ترجیحی موبایل برای کاربران گوشی های هوشمند آمریکایی است و iOS در رتبه دوم قرار دارد.

تجزیه و تحلیل داده‌های CIRP نشان می‌دهد که iOS در آغاز همه‌گیری COVID-19 بالاترین سهم خود را در بازار گوشی‌های هوشمند داشت و سال‌های بعد کاهش جزئی در پایگاه کاربران را نشان داد.

شما کاربر اندروید هستید یا iOS و دلیل انتخاب‌تان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)